وقتی همسر لوکادیا بعد کامبک آقاش فِیس و فیزیک اونجوریشو رو کرد؛ خانوم قرمزارو جویید!

یورگن لوکادیا بازیگن سابق پرسپولیس که دیگه از ایران به کلی رفته توسط همسرش جوی جنجالی شده که خودش به تنهایی این مدلی نبود!

شایانیوز- یورگن لوکادیا بازیکن که نه، میشه گفت ستاره پرسپولیسی بود که حالا دیگه بار و بندیلشو بست و رفت. یورگن لوکادیا با محبوبیتی که میون هوادارای پرسپولیسی پیدا کرده بود خیلی زود همسرش رایا مجتن رو هم تونست وارد بازار اینستایی کنه که خب این روزا بین همسران بازیکنان ایرانی هم حسابی داغه چه برسه به یک بانوی خارجی که عکسای خارجکی هم میذاره! اما انگاری موندگاری لوکادیا تو ایران خیلی طولی نکشید که دست خانوم بچهارو گرفت و رفت، حالا چرا؟ چون سفارت هلند به دلیل شرایط کنونی کشور ما از اتباعش در ایران خواسته بود تا ایرانو ترک کنن و برگردن به کشور خودشون!

البته این در حالیه که لوکادیا جان قفلی زده بوده و ظاهرا قصد رفتن داشته که خب با بهانه های مختلف اون رو بیان میکرده اما از اونجایی که باشگاه پرسپولیس با فسخ قرار داد وی مخالفت داشته، این مهاجم هلندی بعد از اینکه کلی نقشه ریخت و ابتدا مشکلات خانوادگی و همسرش رو آورد وسط و بعد هم سفارت هلند که خواسته ایرانو ترک کنه! آخر سری هم که یورگن خان با اعتراض به نبود اینترنت و فیلتر و اینکه نمیتونسته با خانوادش در ارتباط باشه از این طریق، گذاشت و رفت!!

Jurgen-Locadia-wife

رایا مجتن فالووریِ که با عکساش توایران جمع میکنه!

حاا از خود یورگن لوکادیا که بگذریم و برسیم به خانوم خانوماش باید بگیم ظاهرا ایشون بعد از به ایران اومدن حسابی مغرور شدن حالا چرا؟ چون کاربران همیشه در صحنه ما یه جور صفحه اینستاگرام طرفو میزنن میترکونن از فالو کردن و کامنت های نه چندان جالب، که خب به مرور اما با سرعتی بالا اینستاگرامش میره بالا و نتیجش میشه رایا بانو که حالا ۱۵۰ هزار دنبال کننده داره با وجود اینکه تعداد عکساش به شدت کمه برای این میزان فالو!!

unknown_313815658_1304667823641788_7894033051959513855_n

همسر یورگن لوکادیا با پروتزا و هیکل هرکولش چه ایرونی پسند شده!

رایا مجتن همسر جذاب و خارجکی یورگن لوکادیا با انشتار تصاویری که خب مشخصه پر از عمل و ژل هستن نشون داد که نه تنها یه اروپاییِ نچرال فیس نیست بلکه زده رو دست هرچی خانوم ایرانیه با این میزان تزریقات و در نهایت هم استفاده از فیلترای اینستاگرامی!!

ناگفته نمونه که این ظواهر دیده شده از رایا خانوم در خارج از ایران هستش و ایشون وقتی که همراه با همسر خود در ایران حضور داشتند کاملا به قوانین ایران احترام گذاشتن و با حجابی کامل که در ابتدای متن هم مشاهده کردین ظاهر شدن. رایا مجتن ابتدا با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود با شال حسابی ایرونیارو سر ذوق آورد اما انگاری خیلی نتوسنت تو این شرایط دَووم بیاره و هنوز نیومده رفت!!

unknown_299885636_433366438571663_675624803534289406_n

unknown_301243017_742715660170859_4831044295075914641_n

وقتی زنِ لوکادیا از خجالت پرویی برخی ایرانیا حسابی درمیاد!

برگردیم سراغ حال حاضر این زوج که صاحب دو فرزند پسر هستند و با وجود اینکه خیلی جَوون و قرتی طورن اما مادر پدری هستن که براشون یکسری موارد خیلی مهمه. میگین چی؟ مثلا همین تازگی که با رفتن لوکادیا هوادارای پرسپولیس به شدت عصبانی شدند با هجوم به صفحه اینستاگرام رایا مجتن و نظراتی به شدت ناجور و نامتعارف هم به خودش و هم به همسرش و بچهاش باعث شد تا رایا خانوم هم واکنشی عجیب داشته باشه و حسابی از خجالت برخی از اون دسته ایرانی هایی که چندان ادب رو رعایت نمیکنن در بیاد!

او در واکنش به انتقاد تند پرسپولیسی‌ها و توهین‌هایی که به او و فرزندانش شد در یک استوری نوشت: خیلی از پیام‌ها را نمی‌توانم بخوانم، چون به زبان فارسی نوشته شده، ولی حجم پیام‌هایی که برای من ارسال کردید بسیار زیاد و صفحه ام در حال منفجر شدن است. من هم در مورد اتفاقات شنیده ام و خوانده ام. در این مورد نمی‌توانم کاری انجام دهم. ناراحتی شما را درک می‌کنم، ولی توهین به خودم و فرزندانم را هرگز. لطفا به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.

این پیام از همسر لوکادیا که قبلا شایعه اختلاف این دو هم شنیده می‌شد، نشون داد دلیل جدایی این بازیکن مربوط به همسرش نیست و موضوع چیز دیگری بوده که بالاتر گفته شد.

419760_492+(1)

بیوگرافی همسر لوکادیا و چیزهایی که احتمالاً نمی دونستید

همسر لوکادیا اصالتی لبنانی دارد و همین مساله کمک کرده تا اطلاعات نسبتا قابل قبولی از ایران و فرهنگ ایرانی داشته باشد. او پیش از سفر به کشورمان این اطلاعات را به دست آورده بود و برای اینکه پوشش مناسبی در تهران داشته باشد؛ لباس‌های مورد نظرش را در ترکیه خریداری کرده بود. خانم رایا همچنین در پستی اینستاگرامی اعلام کرد به فرهنگ مردم ایران احترام می‌گذارد و تا روزی که در کشورمان خواهد بود با افتخار حجاب خواهد داشت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *