وقتی همه تو صف دماغ بودن خدا بهاره کیان افشار رو اسکیس زده ژَذاب؛ تیپو باااخ!

بهاره کیان افشار بازیگر جذاب سینما که تصاویر بسیاری از خود منتشر می کند اینبار با استایل خانومانه اما جذابش دل هواداراشو غنج انداخت!

شایانیوز- بعد از کرونا شرایط سینما و بازیگران پرده نقره ای خیلی بهتر شد و برگشتن به قبل که البته حتی حسابی تر از قبل هم نونشون تو روغن بود. اما در این بین یکسری از بازیگران که تنها در سینما فعالیت دارن همانند بهاره کیان افشار خب کارشون کساد شد اما حالا اوضاع خوبی دارن و اتفاقا بهاره کیان افشار تو این چند وقته چند باریم به اکران های مختلف برای فیلماش رفت. بهاره کیان افشار از هنرمندای جذاب و خوش استعداد در این عرصه می باشد که همانند تعداد معدودی از بازیگران تنها با بازی در یک کار شهرت سکوی شهرت رو پرییید بالا.

بهاره کیان افشار از اون دسته خانومای کم حاشیه ای هستش که سعی داره تا خودش رو تو مباحث مختلف دخالت نده و تو همون خط قرمزای امن خودش باقی بمونه. اما در سینما یک بهاره داریم از نوع رهنما که خدااای حاشیه هستند و یک بهاره داریم از مدل کیان افشارش که کلا سوت و کور به سر میبره!

مثلا یکی از مواردی که خیلی خانومای بازیگر باهاش جنجالی میشن نوع استایلشون هستش که خب باز هم بهاره کیان افشار همیشه و همیشه آراسته و به دور از موارد نامتعارف بود.

bazigaran.zan.ir_2930674333156324682_40808566412

بهاره کیان افشار چجوری پله های بازیگری رو دو تا یکی رفت؟!

بهاره کیان افشار اولین بار در سریال تاریخی “کلاه پهلوی” دیده شد و بازی کرد اما اونقدری بازی و درآوردن کاراکتر رو به خوبی انجام داد که کارگردانان بسیاری به دنبال خانوم بازیگر رفتند.

بهاره کیان افشار در این کار با نقش تاثیرگذار و گریم و لباس بسیار جذابی که داشت خیلی زود تونست خودش رو هم در دل مخاطب و هم کارگردان محبوب کنه و زود به نقاطی بالاتر از اونچه که فکرشو میکرد برسه.

بهاره+کیان+افشار+

بهاره کیان افشار با فیسش خانومای عملی و پفکی رو گذاشت جیب بغل!

اما بهاره کیان افشار بعد از این کار و در سینما دیگه چندان کار شااااخی نداشت و در هر کاراکتری که بازی کرد شبیه به هم بود. خانوم بازیگر هواداران بسیاری دارد که خب به بیش از ۲ میلیون در اینستام میرسند. 

بهاره کیان افشار چهره ای نچرال و قابل توجه دارد که خب همونطور که میدونید چهره و چشمان رنگی برای ورود و پیشرفت در این عرصه خیلی زیاااد تاثیرگذاره و بهاره خانوم نیز با استفاده از فیس زیبایی که داشت به خوبی شناخته شد اما با دور بودن از حواشی خود را در سطحی امن اما چشمگیر نگه داشت.

baharekianafshar_1644669151_1

بهاره کیان افشار نامتعارف پوش یا محتاط؟!

بهاره کیان افشار اصولا اهل نامتعارف پوشی نیست و همونطورم که گفتیم و میدونید چندان از استایل های خبرساز و عجیب استفاده نمیکنه چون هم به شخصیتش نمیاد و هم به سیسش!

مثلا آراده صمدی رو دیدین؟ خانوم خانوما اصلا اگه معمولی بپوشه بهش نمیاد و کلا همیشه باید یه مدلی دیده باشه که خاص و جنگی و عجیبه. اما بهاره کیان افشار خیررر! ولی به تازگی تصویری از بهاره خانوم منتشر شده که با یقه ای باز هستند که خب به راحتی میشد مرکز توجهات رو از رو یقشون بردارن و بهتر عکس بزارن اما انگاری خلق و خوی دیده شدن حتی در حد و اندازه کمش تو وجود همه به خصوص بازیگران هست!

FIHVI+;DHKوقتی بهاره کیان افشار واسه بازیگر شدن مرغش یه پا داره!

بهاره کیان افشار از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت های خانواده در تئاترهای مدرسه شرکت میکرد و تلاش زیادی برای راضی کردن خانواده اش برای حضور در این حرفه کرد.

علاقه بهاره کیان افشار او را به سمت بازیگری سوق داد و باعث شد تا تلاش های زیادی برای راضی کردن خانواده اش انجام دهد و در نهایت موفق شد تا خانواده اش را راضی کند و اولین بار سال ۸۳ مقابل دوربین سریال کلاه پهلوی رفت.

baharekianafshar_1661340737_2

بیوگرافی جذاب بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۲ متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *