وقتی ژستای دهه هشتادیِ گل نسای جیران دله خوشگلارو لرزونده؛ تنبک گرفت دست و هییی زد!

ستایش دهقان بازیگر نقش گل نسای جیران می باشد که سن و سال کمی داره و اینبار با ژستای دهه هفتادی طورش مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- ستایش دهقان از بازیگرای نوجوان و دهه هشتادی ایرانیه که با وجود سن و سال کمش اما سابقه کاری و بازیگری داره. خب خیلی از بازیگرا هستند به مانند روژان آریامنش و یا نیکی نصیریان که تو بچگی بازی داشتن ولی انگاری از یه جایی به بعد دیگه خیلی علاقمند به ادامه این شغل نبودن و وقتی بزرگتر شدن فهمیدن چخبره کی به کیه، چی به چیه راهی دیگر رو انتخاب کردن. اما برخی هم هستند به مانند ستایش دهقان که و یا ترلان پروانه که اتفاقا این راه رو دوست داشتند و انگاری استعدادشون رو به درستی تشخصی دادن، به همین علت حالا خانوم خانوما رو می بینیم در حالی که با بازی در سریال شبکه خانگی “جیران” شهرت پیدا کرد تا به اینجای کار تونسته هوادارای بسیاری رو جذب خودش کنه. 

اصلا شاید تا به اینجای کار هنوز ندونید ستایش دهقان کیه با دیدن اسم جیران تنها جرقه ای براتون روشن شده باشه. که خب در این حالت بهتره اشاره کنیم به گل نسا آبجی کوچیکه جیران بانو که دحتری نوجوان رو نشون میداد. این چهره با وجود اینکه از ابتدا تا انتهای کار بود و تقریبا یه جرای از بازیگرای نقش اصلی کار محسوب میشد، اما خیلی چالشی و غلیظ طور بازی نمیکرد و به اعتقاد بسیای از کاربران و مخاطبین یخ طور بود! البته که این موضوع سلیقه ای هستش و شاید یکی که شیفته این چهره شده اصلا و ابدا این نظر رو نداشته باشه!!

Untitled+(3)

ژستای دهه هشتادی و عجیب فضاییه ستایش دهقان چی میگه!

اما میدونید که برای یک بازیگر تنها استعداد و تونایی و بازیگر خوب بودن نیست که اهمیت داره بلکه زیبایی و استایل و ظاهر نیز به شدددت مهمه و باعث میشه تا خانوم و یا آقای بازیگر بیشتر و بیشتر دیده بشن و اصالت و اعتباری جذاب و یا داغون برای خود بسازن. 

از این ها گذشته تریپ و زیبایی سن و سال هم نمیشناسه و به شدت حتی خانومای سن بالا هم قر و فری عجیب دارن تا بلکه از اون یکی عقب نمونن!! این در حالیه که وقتی بازیگری همچون مرجانه گلچین و یا بهاره رهنما و زهره حمیدی و …. بیخیال خوشگلاسیون خود نمیشن، مشخصه که بازیگرانی جَوون و تازه بولد شده همچون ستایش دهقان ساده پسند نیستن و سعی بر این دارند تا زیباییشون رو به طرز دهه هشتادی طور بروز بدن! میگین یعنی چی؟ در ادامه تصاویری از وی مشاهده می کنید که ژستاش حسابی مورد توجه قرار گرفته.

Untitled

ستایش دهقان (2)

امضای شخصی گل نسای جیران تو فیگورای اونور آبی!

البته که برخی از بازیگران هستند به مانند سانیا سالاری و یا مریم مومن که فیگورای مخصوص به خودشون رو دارند که شاید خیلی سلیقه دیگران نباشن ولی امضای شخصیشون شده. 

ستایش دهقان نیز اینچنینه و همونطور که دیدین یه سبک دهه هشادی طور عجیبم زده تنگش. 

r

اما سن و سال خانومای جیرانی چه بالا پایینه و نادخ!

حالا که از ستایش گفتیم بد نیست نگاهی هم بی اندازیم به سایر خانوم هایی که به عنوان بازیگر تو این سریال ایفای نقش دارند و ببینیم هر کدام چند ساله هستند. در بین زنان حرمسرای ناصرالدین شاه بالطبع مهد علیا باید از همه بزرگتر باشد که در واقعیت هم همین گونه است و مریلا زارعی با ۴۹ سال سن ایفاگر این نقش است. بعد از مریلا زارعی غزل خانوم شاکری که ایفاگر نقش ملک زاده خواهر ناصرالدین شاه است با ۴۴ سال سن دار ترین اهل حرمسرا است.

160186_549

در بین همسران پادشاه هم رعنا آزادی ور ۳۹ ساله و پریناز ایزدیار ۳۶ ساله است. سمیرا حسن پور که گلین را بازی کرده هم ۳۷ سال سن دارد. نهال دشتی هم که جزو همسران عقدی ناصرالدین شاه است ۲۹ ساله است. اما برسیم به سارای گرجی؛ فاطمه خانم مسعودی فر بازیگر جوان و خوش چهره ای می باشد که دهه هفتادی است و ۲۶ سال سن دارد. وی در سریال جیران نقش سارای گرجی را ایفا می کند.

8yJTIQ3o4VlU

هنر جذاب ستایش دهقان که همرو به رقص آورد 

ستایش دهقان یه دختر آرومه که تا به حال ازش حاشیه ای دیده نشده. اما مدتی پیش ویدیویی از خانوم خانوما منتشر شد که نشون میداد گل نسای جیرانِ ما به جز بازیگری هنر ساز و آواز هم داره و داره پشت صحنه حسابی تنبک میزنه اونم حرررفه ای.

این ویدیو که واقعا جالب و زیبا بود وقتی تو اینستاگرام پخش شد با نظرات مثبت و ذوق کاربران همراه بود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *