تیتر خبرها

وقتی ژل لب "روناک یونسی" میپاچه تو صورت فالوورا؛ چه هِرکولی از خانوم خواستگاری کرده!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی از آروم ترین بازیگران مشهور و مهاجرت کرده می باشد که کلا کاری به کار کسی نداره اما کارش دارن و اینبار هم شایعاتی از طلاقش رسیده!

شایانیوز- یکی از بازیگرای مهاجرت کرده در دهه نود روناک یونسی بود که البته از کم حاشیه ترین رفتگان نیز محسوب میش. روناک یونسی با بازی در سریال “رستگاران” به اوج محبوبیت و شهرت خود رسید و آخرین سریالی هم که بازی کرد “سقوط آزاد” بود که زمین تا آسمون با رستگاران فرق داشت. روناک یونسی از اون دسته بازیگرانی بود که از نظر چهره و رفتار هم میشد کاراکتر منفی رو به راحتی درونش ایجاد کرد و هم نقش های مثبت و محجبه رو! مثلا هنرمندی همچون رویا نونهالی اگه چادری دیده بشه انگاری یه جای کار میلنگه و همیشه باید نقشی منفی رو بازی کنه چون خاصیت چهره و رفتارش اینطوره اما روناک یونسی دو جانبَست!

روناک خانوم یونسی وقتی از ایران رفت و برای اولین بار تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر کرد ابتدا خیلی از کاربران گمان کردن عکسای خانوم خانوما هک شده و گذاشته شده اما بعد خود روناک اومد و گفت عکساش با اختبار و به دست خودش به اشتراک گذاشته شده و از ایران رفته!

حالا بیایم و برسیم به حال حاضر روناک یونسی باید بگیم خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش خیلی فعاله  که البته جدیدا مدتی میشه که چنین شده و قبلنا انقدر شیطون نبود! در ادامه استوری جدید روناک یونسی رو مشاهده می کنید که باز هم مثل همیشه با دو کلیویی آرایش هستند و انگاری بدون میکاپ غلیظ اصلا با دوربین قهرن! ظاهرا روناک یونسی اخلاق ایرانی بودنش رو ترک نکرده و همچنان مثل بنز آرایش میکنه و همانند خانوم های اروپا اهل آرایش کمم و نچرال فیس بودن نیست!

Untitled

خانوم تو ازدواج دوم هِرکول تور کرد!

روناک یونسی تا به حال دو باری ازدواج کرده. همسر خانوم بازیگر همون آقایی بود که در سریال رستگاران نقش همسر روناک رو داشت و در بیمارستان بستری بود!

و همسر دوم روناک یونسی آقای محسن میری است که سر همون سریال آخر با هم آشنا شدند و سرانجام هم ازدواج. محسن میری در حوزه مدلینگ فعالیت گسترده ای داشته و داره اما حالا بیشتر تمرکز خود را بر روی باشگاه بدنسازیش و عضله و ورزش و این موارد گذاشته. خب وقتیم که شما همسری چنین ورزشکار داشته باشید قطعا فیزیک خودتون رو هم به مرور می سازین و همچون این زوج اندام هایی شاخ خواهید داشت!

Untitled

rwnkh_ywnsy

وقتی ژل لب روناک یونسی میپاچه تو صورت فالووراش!

خب ما یکم بالاتر گفته بودیمن رونالک یونسی از اون مدل خانوماست که لوازم آرایش از دستش نمیوفته و دائما در حال ماست مالی صورتشه . حالا کاش فقط همین بود! روناک یونسی یه چهره نصفه نچرال داره که نصف دیگش با ژل پر شده!

روناک یونسی علاوه بر اینکه بسیار علاقمنده که پ ل ن گ طور باشه، خیلیم اهل فیلتر و فیلتر بازیه و با اینستاش حسابی فالوورا رو ترکونده از بس که یهو چهره اجق وجق ازش دیدن و لبای خانوم رفته چشم و چالشون!

Untitled

وقتی فالوور روناک یونسی مو رو از ماست میکشه بیرون و خبر از جدایی میده!

روناک یونسی یه خانوم دهه پنجاهیه اما همسرشون محسن میری که آقای دهه شصتیه که خب پنج سالی از خانومش کوچیکتره. این زوج از اون دسته وصلت هایی بودند و هستند که خیلی بی سر و صدا و کم حاشیه می باشند و حالا علاقه ای به سر و صدای اونچنانی ندارند. البته که ناگفته نمونه روناک یونسی جهت شاخ مجازی شدن هم تلاش هایی داشته و همونطور که گفتیم جدیدا شیطون تر از قبل هم شده و عکس هایی نامتعارف از خود منتشر میکنه اما اگه بخوایم از بحث اصلی خارج نشیم باید بگیم روناک یونسی تصاویری که همراه با همسرش در پیج داشت رو پاک کرده و محسن میری نیز در صفحه خود آثاری از رو.ناک خانوم به جا نذاشته!

همه اینها بهونه ای شد تا برخی از کاربران حواس جمع که مو رو از ماست میکشن بر این نظر هستند که این زوج نیز به طلاقی ها پیوستند و بعید نیست که همین روزا خبر جدایی اونها هم علنی بشه!

Untitled

بیوگرافی جالب روناک یونسی و همسرش

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال ۹۱ با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۴ در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

Untitled

محسن میری و خواهرش
محسن میری و خواهرش

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *