وقتی "کتایون ریاحی" میره اونور خط قرمزااا؛ فاز پرونی های لوکس خانوم چشِ همه رو درآورد!

کتایون ریاحی1

کتایون ریاحی در گفتگو با رسانه های بیگانه صحبت های عجیبی را مطرح کرد. خانوم بازیگر تاکید کرد که هیچ گاه حجاب مورد تائید او نبوده است

کتایون ریاحی بازیگر شاخص سینما و تلویزیون ایران می‌گوید کشف حجاب نکرده و این توصیف درست نیست.

به گزارش «شایانیوز» کتایون ریاحی که با یک رسانه ایرانی خارج از کشور صحبت می‌کرد گفت که حجاب هیچگاه پوشش مورد تایید و انتخاب او نبوده است که حالا بخواهند از کشف حجاب او بگویند.

کتایون ریاحی گفت پوشش حجاب را بدون میل باطنی و اجبارا استفاده می‌کرده و حالا در همدلی و اعتراض به فوت مهسا امینی تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد.

کتایون ریاحی می‌گوید سال‌ها به خاطر شوهرش و دلایل دیگر ممنوع‌الخروج بوده.

photo_2022-09-18_20-30-55

فاز پرونی های کتایون ریاحی تو اینستاگرام

کتایون ریاحی که بعد از نقش آفرینی در سریال یوسف پیامبر به عنوان زلیخای ایران شناخته میشه و به دلیل اینکه زلیخا زیباترین زن تاریخ اسلام بوده و حالا هم این نقشُ به ایشون دادن، خودش هم این قضیه رو باور کرده و با عکس گذاشتنای راه و بیراه میخواد بگه با وجود سن و سالش چیزی از بقیه سلبریتیا کم نداره.

استایل جدید و عجیب غریب کتایون خانوم که اونو مشابه یه هالیوودی خیلی خفن کرده، این روزا تو اینستا بدجور فاز ترکونده و یه طوری بدون میکاپ و ساده طور ظاهر شده که نشون میده این بازیگر حسابی خوشش میاد از خودشُ هنوز که هنوزه قصد داره زلیخا طوریاشو بریزه بیرون!

rg

خونه و زندگی لوکس و لاکچری کتایون ریاحی

کتایون ریاحی تو خانواده خیلی ثروتمند به دنیا اومد و پدرش اردشیر ریاحی مدرس زبان و ادبیات انگلیسی و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس بود و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. کتایون که زندگی مرفهی داره و به تازگی تصاویر جالب از حیات منزل خود منتشر کرده که نیلوفر آبی حیات خانم بسیار جلب توجه کرد.

کتایون خانوم کلا زندگی لوکس و لاکچری و حسابی گنگ بالایی داره و از مرفه نشینان تهرونیه که کسی به گرد پاش هم نمیرسه. حالا تصور کنین خانوم مدتی هم هست عکسای جینگول مستون از خودش منتشر میکنه که بیش از پیش به چشم بیاد. دیگه چی میشه!!!

کتایون+ریاحی

278874042_1116927689153308_4607919199921037486_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714982497 2020869

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)

در این پست بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *