وقتی کُلللل شیراز واسه "طناز طباطبایی" سر و دست میشکونن؛ طلا خانوم چه غوغایی میکنه!

tannaz tabatabaei shayanews

طناز طباطبایی بازیگر سریال یاغی که این روزا داره حسابی واسه خودش میتازونه کل شیرازو واسه مراسم اکران جمع کرد و حسابی کف همه رو بروند!

شایانیوز- طناز طباطبایی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با بازی در سریال “یاغی” مهمون خونه های مردمه. طناز طباطبایی با نقش آفرینی توانمندش تونست اسمش رو بار دیگه به عنوان یکی از خفن ترین بازیگرای زن ایرانی سر زبونا بندازه و نشون بده این همه مدت که نبوده چه نقش جذابی رو داشته می ساخته. طناز طباطبایی تقریبا میشه گفت یکی از بازیگرای کم حاشیه سینمای ایرانه ولی به دلیل تیپچ زدنای خاص و اروپاییش دل خیلی از کاربرای فضای مجازی واسش میره.

طناز طباطبایی به تازگی همراه با تیم یاغی رفته شیراز برای اکران مردمی و با خیل عظیمی از حمعیت روبه رو شده و میشه گفت کل شیراز واسش فرش قرمز انداختن. طناز خانوم که کلا اهل حضور جلوی مردم نبود و کمتر در مقابل دوربینای مختلف ظاهر شده بود، این بار یه طوری واسش سر و دست میشکوندن که فقط کم مونده واسشون شتر قربونی کنن. البته تو این جمع علی شادمان گل مجلس بود و با فاز گرفتنای خفنش تونست دل خیلیا رو بیش از پیش ببره!

ty

o

a

البته کل قضیه به این فوتوهای خفن که نشون میده بازیگرای یاغی چقد با هم اوکین، ختم نمیشه و طناز خانوم وقتی این حجم از استقبال مردمو میبینه، یهو میزنه زیر گریه و حسابی همه رو مث علی شادمان هم احساساتی میکنه و نشون داد که چقدر عاشق مردم و طرفداراشه و یه سلبریتی درست و حسابیه که حالا حالا ها کسی شبیهش نمیاد!

خانوم طباطبایی با استایل ساده و جذابش به همه ثابت کرد که واسه خاص بودن نیاز نیس خیلی بخوای به خودت برسی و عین غربیا بکنی ظاهرتو و با یه تیپ شیک هم میشه خفن شد. طناز خانوم که از دید خیلی از مردم جزو خوش چهره ترین بازیگرای ایرانیه که بدون هیچ عملی جذاب و به دل نشینه، حالا اینستا رو هم با استایلش مجذوب خودش کرد!

i

r

u

طناز طباطبایی با استایلاش مدلای اروپایی رو به زانو درآورد!

طناز خانوم از اون دسته بازیگراییه که برخلاف خیلیا که تا به یکم شهرت میرسن، سریع میزنن تو کار تبلیغات رنگ و وارنگ تو اینستا تا بلکه از این طریق بتونن به شهرت بیشتری برسن، اصلا تو این فازا نیست و اصلا هم علاقه ای به میکاپای آنچنانی نداره و همیشه با یه استایل ساده و البته جذاب ظاهر میشه که از دید کاربرا این مدل تیپ زدن با بیس خفنی که خانوم داره واقعا نوبره و البته جذاب!

s

gf

fd

کارنامه پر و پیمون طناز طباطبایی تو سینما که رودست نداره!

شاید تصور کنین که طناز طباطبایی چون اسم چندانی ازش تو فضای مجازی نبوده، پس کلا تو بازیگری از بقیه همکاراش عقب مونده ولی این طور نیس. طناز خانوم پیش از سریال یاغی بدجوری داشت کار میکرد که رسما داشته کل سینما رو به اسم خودش میکرده اونم نه فقط با فیلمای آبکی نه، با فیلمایی که هر کدومشون هزار هزارتا فیلم الکی پَلکی امروزی رو حریفه.

طناز خانوم با بازی در فیلم جنجالی “هیس!دخترها فریاد نمیزنند” به اوج شهرت رسید و حرفه ای بودن او سبب شد جایگاهی ویژه نزد اهالی هنر پیدا کند و تو فیلمایی مثل ویلایی ها، خورشید و بی رویا ایفای نقش کرده و تونسته با بازیگرای خفنی مثل جواد عزتی و امثالهم همبازی باشه. طناز طباطبایی به تازگی برای فیلم “شنای پروانه” به کارگردانی محمد کارت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن رو دریافت کرد.

d

w

f

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *