ویدئو/ مبارزه دیدنی تینا آخوندتبار با حریف بنگلادشی اش در مرحله فینال

در این پست ویدئو/ مبارزه دیدنی تینا آخوندتبار با حریف بنگلادشی اش در مرحله فینال را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

ویدئو/ مبارزه دیدنی تینا آخوندتبار با حریف بنگلادشی اش در مرحله فینال

تینا آخوندتبار به تازگی ویدئویی از مبارزه جانانه اش با حریف بنگلادشی در مرحله فینال منتشر کرده است. مبارزه ای که به پیروزی او ختم شد.

وقت صبح – تینا آخوندتبار که در اواخر دهه هشتاد وارد دنیای بازیگری شد، پس از شش سال این حرفه را کنار گذاشت. بعد هم سراغ بوکس رفت و به شکل حرفه ای آن را دنبال کرد.

پس از مدت ها تمرین هم او در مرحله پایانی مسابقات بین المللی مقابل قهرمان دو دوره المپیک قرار گرفت و در لحظه های پایانی نتیجه را واگذار کرد.

اما در مبارزات بعدی آسیایی خود توانست نتایج قابل قبولی کسب کند.

او که اخیرا در مسابقات جهانی بنگلادش موفق به کشب عنوان قهرمانی شد، به تازگی ویدئویی کوتاه از مبارزه خود منتشر کرده است.

 

بیوگرافی تینا آخوندتبار

تینا آخوند تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران و ‌فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد است.

آخوند تبار در یک دوره شش ماهه با کلاس های بازیگری استاد سمندریان فعالیت خود را آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم طلاق به سبک ایرانی وارد سینما شد.

او با بازی در فیلم رسوایی در سال ۱۳۹۱ دیده شد. از مهم ترین فیلم های تینا آخوند تبار، هر چی خدا بخواد، آزادراه، خودزنی، رسوایی، متل قو، باج، دختران حوا و دیوار را می توان نام برد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

2026823

شید گلخانه چیست؟ راهنمای جامع انتخاب توری سایبان

در این پست شید گلخانه چیست؟ راهنمای جامع انتخاب توری سایبان را در اختیارتان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *