تیتر خبرها

(ویدیو) اشک های تاریخی گزارشگر آرژانتینی پس از قهرمانی آلبی سلسته!

واکنش گزارشگر آرژانتینی در زمان قهرمانی کشورش در جام جهانی قطر جنجالی شد.

تیم ملی آرژانتین سرانجام پس از ۳۶ سال قهرمان جام جهانی شد تا شب گذشته در قطر به یک شب به یادماندنی برای آرژانتینی‌ها تبیدل شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ حریف آرژانتین در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ تیم قدرتمند فرانسه بود که از آغاز رقابت‌ها یکی از مدعیان اصلی فتح جام محسوب می‌شد اما آلبی‌سلسته با درخشش کاپیتان فرازمینی خود لیونل مسی و همچنین عملکرد استثنایی امیلیانو مارتینز در ضربات پنالتی مقابل خروس درنهایت قهرمان جهان شد.

اما نتیجه بازی فینال در وقت‌های قانونی و دو نیمه ۱۵ دقیقه به شکل عجیبی با تساوی به پایان رسید. آرژانتینی‌ها در نیمه نخست با دو گل مسی و دی‌ماریا از فرانسه پیش افتادند اما در نیمه دوم درحالیکه تنها ۱۰دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود امباپه اختلاف را با یاران مسی به یک گل رساند تا ۱۰ دقیقه پایانی با اوج حساسیت برسد و اتفاقا فرانسه باز هم با درخشش ام‌باپه و گل دوم این بازیکن به بازی برگشت و همه چیز در میان بهت آرژانتینی‌ها که خود را آماده جشن قهرمانی کرده بودند به تساوی کشیده شد. در ادامه هم که تیم ملی آرژانتین در نیمه دوم وقت‌ اضافه به گل سوم رسید و یکبار دیگر آرژانتینی‌ها به پیروزی بزرگ نزدیک شدند اما گلزنی ام‌باپه باز هم مانع جشن مسی و یارنش شد تا اینکه کار به ضربات پنالتی کشید و آرژانتین موفق به شکست فرانسه شد.

هیجان این فینال انقدر بالا بود که حتی فیفا و ستاره‌های فوتبال از این جام جهانی به عنوان بهترین جام جهانی تاریخ یاد کردند و در کلیپی که از گزارشگر آرژانتینی فینال منتشر شده می‌توان اوج استرس، هیجان و حماسه بزرگ در فینالی شگفت‌انگیز را کاملا احساس کرد.

گزارشگری که پس از قهرمانی آرژانتین کنترلش را از دست می‌دهد و جمله آرژانتین قهرمان شد را انقدر تکرار می‌کند که اشک‌هایش جاری می‌شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *