تیتر خبرها

ویروس در اردوی پرسپولیس؛ نگرانی بزرگ یحیی

تعدادی از بازیکنان تیم پرسپولیس با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می کنند.

به نظر می رسد یکی از دغدغه های اصلی کادرفنی پرسپولیس در آستانه شهرآورد پایتخت، ابتلای برخی بازیکنان به ویروس سرماخوردگی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همان طور که در اخبار خوانده اید سینا اسدبیگی به دلیل ابتلا به بیماری سرماخوردگی، شب بازی دوستانه با سپاهان اردوی پرسپولیس را به توصیه کادر پزشکی ترک کرد تا یکی از نفرات غایب سرخ ها در بازی دیروز باشد.

به جز اسدبیگی، سروش رفیعی نیز یکی از نفراتی است که روز قبل در بهترین فرم خود بازی نکرد و گویا مشکوک به بیماری سرماخوردگی است. ضمن این که کمال کامیابی نیا نیز طبق اعلام برخی رسانه ها به دلیل سرماخوردگی در بازی دیروز تعویض شد.

اسدبیگی قرار است از دو روز آینده در تمرینات حاضر شود اما طبیعی است که بیماری سرماخوردگی سرخ پوشان، یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های یحیی گل محمدی برای بازی با استقلال است.

با توجه به تعطیلی جلسه تمرین روز پنجشنبه و این که تمرین یک روز قبل از بازی بسیار سبک تمرین طراحی می شود، پرسپولیسی ها تنها ۴ روز تمرین مفید تاکتیکی برگزار می کنند. به معنای دیگر سرخ پوشان امروز، جمعه، شنبه و یکشنبه به مرور آخرین تمرینات و راهکارهای یحیی برای رویارویی با استقلال خواهند پرداخت و روز دوشنبه  نیز با یک تمرین سبک، به قول فوتبالی ها عرق گیری خواهند کرد.

از این رو یحیی گل محمدی بسیار امیدوار است در این ۴ روز هم بازیکنان مشکوک به سرماخوردگی به خوبی مراقبت شوند و هم نفرات سرماخورده به شرایط ایده آل نزدیک شوند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *