پاداش ویژه پرسپولیسی ها برای برد سپاهان

برای بالا بردن انگیزه های مجموعه تیمی پرسپولیس تصمیم می گیرد تا در صورت پیروزی در بازی های حساس، مبلغ پاداش را افزایش دهد

یحیی و شاگردانش در صورت صعود به مرحله بعدی جام حذفی، دو برابر پاداش معمول را دریافت می کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، معمولا این یک عادت ویژه از سوی رضا درویش است که برای بالا بردن انگیزه های مجموعه تیمی پرسپولیس تصمیم می گیرد تا در صورت پیروزی در بازی های حساس، مبلغ پاداش را افزایش دهد و برهمین اساس خبرهای دریافتی حاکی از آن است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس با وجودی که در لیگ نتایج خوبی در هفته های اخیر نگرفته اند، در صورت پیروزی بر سپاهان در نقش جهان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی، دو برابر پاداش معمول را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است در لیگ جاری، یحیی و شاگردانش در هیچکدام از بازی هایی که با تیم های مدعی لیگ داشته اند به پیروی نرسیده اند. پرسپولیس مقابل سپاهان و گل گهر تن به تساوی داد و از تراکتور در تهران شکست خورد و تنها پیروزی ای که کسب کرد مقابل گل گهر در کرمان بود که به واسطه پیروزی در آن بازی هم پاداش ویژه دریافت کردند.

حال باید منتظر بود و دید در بازی با سپاهان، یحیی و شاگردانش می توانند با برتری و صعود به مرحله بعد جام حذفی علاوه بر کم کردن فشارهای موجود، این پاداش ویژه را دریافت کنند یا نه.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1980900

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت ۸ افعی تهران ) حجم رایگان

در این پست دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت ۸ افعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *