تیتر خبرها

پاییز با مانتو یخ میزنیا؛ جاش با پالتو چرم، ترنچ کت، شَکت و … لوکس و مجلسی تیپ بزن

پالتوهای چرم، ترنچ کت، کت جین و شکت که نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک هستند واسه پاییز خیلی به کار می یان.

شایانیوز- وسطای پاییز که میشه هوا نه اونقدر گرمِ که بشه با یه مانتو بیرون رفت نه اونقدر سرد که بشه پالتو پوشید پس بهترین تایم واسه پوشیدن پالتوهای چرم، ترنچ کت، شکت، کت جین و لباسایی از این جنسِ که نه خیلی ضخیمَن نه به اندزه مانتو نازک.

توی این مطلب میخوایم اصول پوشیدن لباسای پاییزی رو بهتون بگیم. پس اگه مخوایم یه استایل شیک و مجلسی واسه پاییز داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

با ترنچ کت خوشتیپی کَفتِ

ترنچ کت یا بارونی یه لباس پاییزی خوشگلِ که معمولا از جنس پارچه های ضد آبی مانند گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضد آب دوخته میشه. خوبی ترنچ کت اینِ که هم برای استایل رسمی به کارتون می یاد هم برای استایل روزمره و غیر رسمی. برای استایل رسمی میتونید کتتون رو با شلوار راسته بپوشید یه کفش پاشنه بلند هم بزنید تنگِش. برای استایل غیر رسمی هم دستتون کاملا بازه و میتونید با شلوارهای جین اسکینی، بوت کات و … ستش کنید. برای کفش هم هر چی که دوست داشته باشید میتونید باهاش بپوشید.

x

موقع انتخاب ترنچ کت باید حواستون به سایزتون باشه و اونی رو بخرید که دقیقا اندازتونِ. علاوه بر سایز باید به قد ترنچ کت هم توجه کنید. اگه قد کوتاه هستید اونی رو انتخاب کنید که حداکثر تا سر زانو باشه. اگه قد بلند هستید بهتره کت های خیلی کوتاه نپوشید چون پاهاتون کشیده تر نشون میده. کت های تا زیر زانو یا اون هایی که بلندی شون تا روی مچ پا می یاد برای خانوم های قد بلند مناسب تره.

پالتو چرم لازمه یه استایل منحصر بفرد

اگه دنبال یه استایل منحصر بفرد هستید از کت و پالتوی چرم غافل نشید.  لباس های چرمی جزء آیتم های بدون انقضاء هستند که هیچ وقت از مد نمی افتن پس اگه یه پالتو یا کت چرم داشته باشید هیچ وقت نباید نگران از مد افتادنش باشید و همیشه میتونید با خیال راحت بپوشیدش و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ شدید.

z

با شَکت خوشگل و امروزی تیپ بزن

شکت یکی از لباس های پاییزیه که در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده. شکت در واقع از ترکیب دو کلمه ژاکت و شرت تشکیل شده. میشه گفت که شکت در واقع همچون پیراهن های مردانه طراحی و دوخته شده که اکثر افراد از آن به عنوان جایگزین خوبی برای ژاکت استفاده می کنند.

x

کت جین خوراکِ استایل کژوال

اگه طرفدار استایل کژوال هستید کت جین حتما به کارتون می یاد.  این کت ها جزء آیتم های پرطرفداری هستند که توی فصل پاییز و بهار خیلی به کار می یان توی زمستون هم که هوا خیلی سرد میشه میتونید با کت جین یه استایل لایه ای جذاب برای خودتون بسازید. رایج ترین روش پوشیدن کت جین ست کردنش با شلوار جین یا شلوار های دیگه مانند کتان و لگ چرمی است. دقت داشته باشید اگه کتتون رو با شلوار جین ست میکنید کت و شلوار جینتون کاملا همرنگ نباشه کمی اختلاف رنگ و سایه ضرری نداره.

x

هودی، یکی از پرطرفدارترین های پاییز

چند سالیه که هودی به یکی از پرطرفدار ترین آیتم های پاییز تبدیل شده. اگه طرفدار استایل لایه ای هستید هودی خیلی به کارتون می یاد این طوری روزهایی که هوا گرمه و دو دقیقه بعدش باد سرد می یاد میتونید خیلی راحت با کم و زیاد کردن لباس هاتون نه از سرما اذیت شید نه از گرما.

HG

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *