پاییز یه مانتو نکش تنِت یخ میزنی جاش لایه لایه لباس بپوش؛ بیا اصولش یادت بدم

1663321202 822 h

برای پوشیدن لباس‌ها به صورت لایه ای اصولی هست که اگه رعایت نشه تیپتون شلخته نشون میده ما تو این مطلب این اصول بهتون گفتیم.

شایانیوز- همان طور که میدونید کمتر از یک هفته دیگه باید با تابستون ۱۴۰۱ برای همیشه خداحافظی کنیم و آماده استقبال از پاییز بشیم. پس مانتو های نخی و گشاد باید جاشون به لباس های پاییزی بدن. یکی از مشکلاتی که توی پاییز معمولا باهاش مواجه میشیم اینِ که توی روز هوا گرم اما غروب که میشه هوا سرد میشه حالا اگه کارمند یا دانشجو باشید و قرار باشه صبح از خونه بزنید بیرون و غروب برگردید تو انتخاب لباس دچار مشکل میشید.

برای رهایی از این مشکل باید یاد بگیرید که لایه لایه لباس بپوشید تا موقعی که هوا گرمِ لایه های اضافی رو دربیارید اما در این لایه ای پوشیدن ترکیب رنگ‌ها و بافت‌های لباس‌هایی که میپوشید بسیار اهمیت داره.

توی این مطلب قراره مهم ترین اصول لایه لایه لباس پوشیدن رو بهتون بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

از نازک به ضخیم بپوشید

ابتدا یک شومیز یا تیشرت برای لایه اول انتخاب کنید. لایه بعدی یک ژاکت یا جلیقه بافت بپوشید. در آخر هم کت یا کاپشنی که انتخاب کردید را روی آن ها بپوشید.

U

ترکیب رنگی لایه های لباس

برای پوشیدن لباس‌ها به صورت لایه ای اصولی هست که اگه رعایت نشه تیپتون شلخته نشون میده، یکی از مهم‌ترین عواملی که میتونه باعث آشفتگی در استایلتون بشه انتخاب رنگ نامناسبِ. سعی کنید از ترکیب رنگی هماهنگ استفاده کنید. از استایل مونوکروم در فصل زمستان غافل نشوید. ست هودی و شلوار یک رنگ همراه با کت بلند پشمی ترکیب بسیار خوبی از یک استایل لایه لایه است. اگه اصول ست کردن رو بلد باشید استفاده اصولی از رنگ های متضاد یه استایل بی نهایت جذاب بهتون میده.

b

ترتیب پوشیدن رنگ ها در لایه ها

برای اینکه ترکیب جذابی بسازید بهتره اولین لایه رو روشن و لایه های بعدی رو کم کم به ترتیب تیره انتخاب کنید. البته این مسئله سلیقه ای است و مdتونید از تیره به روشن هم بپوشید و یا آیتم وسط رو تیره و آیتم اول و آخر رو روشن انتخاب کنید میشه آیتم اول و آخر رو هم رنگ یا هم خانواده هم انتخاب کنید.

jghj

انتخاب آیتم های ساده یا طرح دار؟

بهترین راه اینِ که از لباس های بدون طرح استفاده کنید ولی اگه دوست دارید میتونید یک یا دو آیتم روهم طرح دار انتخاب کنید. بهتره آیتم های طرح دار رو در لایه های آخر بپوشید.

tery

لایه لایه پوشیدن تک رنگ

اگه قد کوتاه هستید یا اینکه میخواین لاغرتر به نظر برسید بهتره لایه های لباس رو هم رنگ یا از رنگ های نزدیک به هم انتخاب کنید. اینجوری یه استایل مونوکروم جذاب برای خودتون ساختید.

z

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *