پدیده بارسایی به رئال پیوست!

3dksy5ce

ایکر براوو که از بارسا به لورکوزن منتقل شده بود با قرارداد قرضیِ یک‌ساله به رقیب سنتی بلوگرانا پیوست.

یکر براوو، ستاره جوان اسپانیایی، که محصول آکادمی لاماسیای باشگاه بارسلونا است بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل با پیراهن بایر لورکوزن به اسپانیا برگشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما او در بازگشت به کشورش راهی بارسا نشد بلکه در اقدامی جنجالی به رقیب سنتی بلوگرانا ملحق شد تا فصل آینده پیراهن سفید رئال مادرید را به تن کند.

براوو زمانی که در آکادمی لاماسیا حضور داشت به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های جوان بارسا شناخته می‌شد اما او در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان بازیکن آزاد به آلمان رفت و پیراهن بایر لورکوزن را به تن کرد. بارسلونا تمایل داشت براوو را حفظ کند ولی مذاکرات برای تمدید قرارداد با او به نتیجه نرسید تا فوتبالیست جوان اسپانیایی راهی لورکوزن شود.

براووی ۱۷ساله حالا فرصت این را دارد که در رقیب سنتی بارسا خودش را به کاتالان‌ها ثابت کند. رئال مادرید در گذشته هم نشان داده به جذب بازیکنانی که سابقه بازی با پیراهن بارسا را داشته‌اند؛ علاقه زیادی دارد. براوو اگر کیفیتی که در دوران حضور در لاماسیا داشت؛ با پیراهن رئال تکرار کند می‌تواند به یکی از ستاره‌های آینده این باشگاه تبدیل شود.

بایر لورکوزن رسما اعلام کرد که براوو با قرارداد قرضی دوازده ماهه راهی رئال شده و باشگاه اسپانیایی از این گزینه برخوردار است که در پایان مدت قرارداد، او را به‌صورت قطعی خریداری کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *