پدیده پرتغال در راه انگلیس

در هفته‌های گذشته، خبرهایی مبنی بر درخواست خروج ژائو فلیکس از اتلتیکو منتشر شده بود.

آنخل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید معمولا خیلی کم مصاحبه می‌کند اما در صحبت اخیرش گفته بود امکان جدایی ژائو فلیکس از این باشگاه وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تفسیر صحبت‌های مدیر اتلتیکو مبنی بر درخواست خروج فلیکس در ژانویه درست بوده است چرا که دیوید اورنستین گزارش داده چندین باشگاه اروپایی وضعیت این مهاجم ۲۳ ساله را پیگیری می‌کنند. چند باشگاه لیگ برتری باور دارند که فلیکس به صورت قرضی اما با رقم انتقال قرضی و دستمزد بالا در دسترس است اما انتقال دائمی واقع‌بینانه‌تر به نظر می‌رسد چرا که این مهاجم پرتغالی در تابستان ۲۰۱۹ با رقم هنگفت ۱۲۶ میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوسته بود.

ژرژ مندس، مدیربرنامه‌های ژائو فلیکس، استون ویلا را یکی از گزینه‌های آینده موکلش می‌داند. مندس با مالکان استون ویلا رابطه بسیار خوبی دارد و اخیرا با همکاری او بود که اونای امری هدایت این تیم را در دست گرفت. اگرچه این باور وجود دارد که ژائو فلیکس مناسب ترکیب آرسنال باشد. او مناسب سیستم و سبک بازی توپچی‌ها است و این تیم پس از جراحی زانوی گابریل ژسوس، به یک مهره تهاجمی بزرگ نیاز دارد و فلیکس می‌تواند آن مهره باشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714898201 2020369

آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت

در این پست آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *