تیتر خبرها

پرتره سنتی صنعتی "الناز حبیبی" که حسابی باهاش پُزید؛ دماغ کوفته ای خانوم قبل عمل!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی با توجه به اینکه بیشتر از قبلش رفته تو چشم، بیشترم بهش توجه میشه و اینبار یک هنرمندی تابلویی بزرگ از خانوم بازیگر نقاشی کرد.

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر خوشگل و ریز میزه سینما می باشد که البته کار خود را در این عرصه از تلویزیون شروع کرد و با بازی در سریال “تا ثریا” بیشتر دیده شد. الناز حبیبی سالها پیش هم در سریال جذاب و پربیننده “روزگار قریب” هم بازی داشت که خب خیلی خیلی کم سن و سال بود و هنوز بینی اش را هم عمل زیبایی انجام نداده بود! الناز حبیبی به صورت پله ای اومد بالا و به جایگاه الانش رسید و همچون هنرمندانی مثل خانوم سحر قریشی نبود که یهو از پله اول بپره به صدم!

اما الناز حبیبی با توجه به اینکه یهو از تلویزیون نقل مکان کرد به سینما غرورش نیز بیش از پیش شده و روابطش هم با افراد به نسبت قبل طلاقش بیشتر شده جوری که برخی از کاربران بر این نظر بودند که همسر خانوم بازیگر سد راه او شده بوده و حالا الناز تک و تنها راحت تر از پیش فعالیت داره و روحیشم بهتره! اینا همه مواردیه که من و شما از پشت گوشی و تلوزیون می بینیم و از دل و زندگی آدمها خبری نداریم!

الناز حبیبی در صفحه اینستاگرامش نیز فعالیت به نسبت زیادی داره اما به تازگی تصویری رو استوری گذاشت که عکس او را نقاشی و قاب کرده بودند و خانوم بازیگر کمی تا قسمتی ازشون بابت این هنر و تلاش تشکر کردند!!

elnazhabibi67_2870597399069642213_614152772

بینی دو کیلوییه الناز حبیبی قبل از عمل…

خب همونطور که گفته بودیم الناز حبیبی در روزگار قریب هنوز بینی خود را عمل نکرده بود و در این سریال که تنها ۱۹ سال سن داشت و هنوز وارد این حوالی و جنگولک بازی ها نشده بود.

خانم حبیبی از سال ۱۳۸۶ و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب مشاهده می کنید.

Untitled

فعالیت پووول زای الناز حبیبی که زیر پوستی انجامش میده!

الناز حبیبی هم خب به مانند همه مردم داره زندگی می کنه و گرونی و مشکلات شامل حالش میشه. اما راه در رویی که خانومای بازیگر دارند و به راحتی هم میتونن ازش استفاده کنن و راحتم ازش پول در بیارن شهرتشون هستش که حتی اگه در سینما و تلویزیون هم به کارشون نیاد جای دیگه میاد!

مثلا این روزا خیلی مد شده که تو اینستاگرام پیجت رو حالا یا با انتشار عکس های نامتعارف از خود بالا ببری و جذب فالوور کنی و یا فعالیت و هنری داشته باشی! دسته سوم هم چهره های معروف هستند که نیازی ندارن تا شناخته بشن چون معروف هستند اما نیاز دارند تا بیشتر دیده بشن و بر سر زبونا باشن مثل خانوم بهاره رهنما که ابتدا خودش رو اورد رو بورش و حاشیه سازی و بعد کسب درآمدی آنچنانی کرد.

شاید ما هم جاش اونها بودیم از فرصت شهرت خود استفاده کرده و تبلیغات میگرفتیم که راحت ترین استفاده از شهرته! الناز حبیبی نیز از این قائده مستثنا نیست و جدیدا تبلیغات زیادی میزاره اما همواره سعی داره تا پیجش از این روند پُر نشه و اسمشم بد در نره!

الناز خانومم خیلی زیر پوستی و با کوچه علی چپ زدن خود تبلیغات میکنه و پولش رو میگیره!

Untitled

وقتی خانوم بازیگر یه نظر عجیب درمورد رابطه جنسی بدون ازدواج میده!!

الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهرا داود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

الناز-حبیبی2-1

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *