پردیس احمدیه بازیگر بلبل زبون پوست شیر رو دیدی؟ شده یه پا مدلینگ که خوشگلارو قورتیده!

پردیس احمدیه بازیگر پوست شیر که این روزا با عکسای خارجکیش اینستا رو ترکونده، اخیرا با انتشار یه عکس خاص و شیک تو جنگل همه رو شوک کرد!

شایانیوز- پردیس احمدیه بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با نقش آفرینی فوق العاده اش در سریال پرطرفدار و جذاب “پوست شیر” دوباره نام خودش رو سر زبونا انداخت. پردیس احمدیه اولین بار با سریال لاک قرمز تونست توانایی های بی نظیرش رو در زمینه بازیگری به رخ بکشه و نظر بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. پردیس احمدیه اما تو فضای مجازی جزو بازیگرای خیلی خفن و ژیگوله که میشه گفت کسی تو تیپ زدنای ریلکس رودستش نیومده!

پردیس خانوم که علاقه زیادی به شمال رفتن داره و دلش میخواد همیشه اگه قراره جایی بره سفر اونجا باشه، چند وقت پیش عکسی منتشر کرد که او رو در فضایی با حال و هوای شمال نشون میداد و به قدری محیط دل انگیزی بود که هر کسی این عکسو میبینه، دوست داره رفتن به اونجا رو تجربه کنه. البته چیزی که باعث شده این فوتو خیلی اروپایی و جذاب به نظر برسه، تیپ خفن و اسپرت این بازیگره که حسابی هم طرفدارای خاص خودش رو داره این استایلای تو دل بروی پردیس احمدیه!

t

تیپای اونور آبی پردیس احمدیه که چش و چال نذاشت واسمون!

پردیس احمدیه برخلاف بسیاری از بازیگران نوپا که دوست دارن از مد و این حرفا پیروی کنن، اما ایشون دلش میخواد همیشه در صدر خوش پوشا قرار بگیره اونم بدون اینکه بخواد بره دنبال اینکه مُد چیه و چجوری باید خودش رو با مانکن های اونور آبی وفق بده.

البته این موضوع رو زمانی بهتر درک خواهید کرد که از استایلای این بازیگر در فضای مراسم های اکران بیرون بیاین و برین سراغ فوتوهای آتلیه ایش که دیگه واقعا با این تریپای گنگ جایی برای حرف باقی نمیذاره! بعضی اوقات پردیس خانوم آنچنان با آرا ویرا و ژیگول بازی تو فضای مجازی ظاهر میشه که کمتر کسی هست بازیگری رو با این حجم سانتی مانتال و فازگیری دیده باشه.

r

u

y

پردیس احمدیه شیفته فیس جوجوشه بدجور، چه تو ماشین چه تو صحرا!

پردیس خانوم که این روزا حسابی اسمش افتاده رو بورس و قبل از سریال پوست شیر با یه فیلم سینمایی به اسم لامینور داشت میترکوند، اخیرا فوق العاده فاز خودشیفتگی برداشته و سعی میکنه در هر حالتی که بتونه مدام از خودش عکس بذاره تو پیج اینستاش تا این مدلی طرفدارای پر و پا قرص بیشتری واسه خودش دست و پا کنه. این بازیگر خوش چهره که واقعا کوچولوتر از سنش میزنه، با آنچنان فیگورای بچگونه ای از خودش عکس میندازه که بیا و ببین!

o

uu

میخوای پردیس احمدیه رو بیشتر بشناسی؟! بیا تا بِگمت…

پردیس احمدیه متولد ۱۳۷۱ در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال “یادآوری” سال ۹۲ در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم “لاک قرمز” وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل “خانه دختر” با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

i

620357c8e183c

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *