پردیس پورعابدینی بازیگر آقازاده رو یادته؟ محضِ جذابیت سرشو کرد تو پاتیل قهوه!

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده که این روزا با فوتوهای جینگول اینستا رو زیر و رو کرده، جدیدا از چهره نو میکاپ و یخ طورش رونمایی کرد.

شایانیوز- پردیس پورعابدینی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار “آقازاده” رو دیده باشین، با نقش راضیه یا همون مانلی آشنایی دارین. پردیس پورعابدینی که تو این روزا تبدیل شده به یک ستاره بازیگری میون سلبریتیای دیگه، حسابی داره زمین و زمون رو با هم به آتیش میکشه؛ چرا؟ خب معلومه به خاطر اینکه تو پیجش پر شده از فوتوهای جینگول مستون که تابحال مشابهش رو ندیدین. البته پردیس پورعابدینی به دلیل برخورداری از یک چهره مطلوب و دوست داشتنی همواره تو فضای مجازی و حقیقی توجه های زیادی رو به سمت خودش جلب کرده.

پردیس خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو گویا در یکی از مراسم اکران های فیلمش نشون میداد. این بازیگر ژیگول که تو مراسم های این چنینی هیچ گونه آرا ویرایی به نمایش نمیذاره با یک فیس خیلی ساده از خودش رونمایی کرد و این حجم سادگی او واقعا همه رو شوکه کرد. تا جایی که خیلیا معتقدن پردیس پورعابدینی تو سریال آقازاده به واسطه میکاپ های آنچنانی یه جذاب تموم عیار بود و حالا چندان چیزی برای ارائه نداره که خب این همه نظری است در جای خود!

ee

لپای گُل انداخته پردیس پورعابدینی وقتی پز ماشین لوکسشُ میده!

پردیس خانوم شاید تو سریال آقازاده یه دختر ساده و خیلی شیکول بود، ولی در واقعیت اتفاقا خیلی هم خفن و جذاب تشریف داره و اصلا شخصیتش زمین تا آسمون با اون چیزی که فکر میکردین، میفَرقه. این بازیگر خوش چهره که حالا افتاده رو دور سلبریتی بازی و دلش میخواد همه جوره از بقیه جلو بیفته، جدیدا از تریپ متفاوتی که تو ماشین لوکسش داره، رونمایی کرد و البته نه خیلی ساده و یِلخی!

بلکه با کلی فیلتر و ست بازی مشکی که خانومو عی عروسکای لُپ گلی کرده. همین ناناش بازیای پردیس پورعابدینی باعث شده که خانوم بدجوری رو اَبرا سیر کنه و وقتی واسه مراسم اکران فیلمش میاد، همه دور و بَرش رو طوری پر کنن که انگاری آنجلینا جولی اومده نه پردیس خانوم!

u

وقتی تریپ پردیس پورعابدینی تو کافه از همه سرتَره!

همونطور که میدونین پردیس خانوم از بازیگران خیلی کم سن و سال سینماست و یه دهه هفتادیِ خیلی جیگول و بِیبی به شمار میاد. حالا تصور کنین این بازیگر خیلی کوچول فیس بخواد تشریف ببره به کافه و با یه تریپ ریلکس و ژیگول ظاهر شه. بی تردید در این زمینه تمام تلاشش رو میکنه که به بهترین و خاص ترین شکل ممکن دیده شه و با یه فوتو خیلی خفن از همه یک هیچ بیفته جلو.

خب از اونجایی که پردیس پورعابدینی عاشق رها گذاشتن شال و شیکول نشون دادن خودش به این طریقه، بهترین راه دقیقا میشه همین مدل شال بستن و سادگی هم که همواره تو این بازیگر دیده میشه، دیگه ته خوشگلا رو از خانوم میسازه. البته در این میون نباید از خط چشم و میکاپ سوسکی خانوم خانوما هم چشم پوشوند که همه چشا رو زوم کرده رو خودش!

c

uh

پردیس پورعابدینی بعد عمری میک زد یهو چه خفنی ساخید!

پردیس پورعابدینی جزو بازیگرانی به حساب میومد که تا مدت ها کلا بدون میکاپ پیش میرفت و علاقه زیادی داشت به اینکه بخواد خودش رو بالاتر از بقیه نشون بده اونم خیلی نچرال طور. ولی یهویی با چنان فازی تشریف آورد تو فضای مجازی که آرایش سوسکیش همه رو شوکه کرد.

خانوم خانوما که نشون داد تو خفن بودن چیزی از بازیگران دیگه کم نداره، یه تِم خاکی پاشوند رو فیسشو چنان آرا ویرایی کرد که رسما همه آنجلینا جولیای دنیا رو گذاشت جیب بغلش! درواقع وقتی شما پردیس خانوم رو توی این عکس میبینین، به خوبی در می یابین که حسابی واسه این فوتو جینگولش وقت گذاشته و با خاص بازیاش همه خفنا رو کشونده جاده خاکی!

پردیس+پورعابدینی

iu

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2003949

روز معلم ۱۴۰۳ چه روزی و چند شنبه است + تاریخ، متن و عکس

در این پست روز معلم ۱۴۰۳ چه روزی و چند شنبه است + تاریخ، متن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *