پرسپولیس از سپاهان انتقام می گیرد؟

آخرین بازی پرسپولیس و سپاهان در روز ۲۴ اردیبهشت با برد ۲-۱ سپاهان در شهر سیرجان به پایان رسید.

پرسپولیس و سپاهان سال گذشته در بازی مقابل هم از امتیاز میزبانی محرروم بودند و به همین دلیل در دور رفت سپاهان در اراک از پرسپولیس پذیرایی کرد و در دور برگشت هم پرسپولیس در سیرجان میزبان سپاهان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ روز ۲۴ اردیبهشت در سیرجان، پرسپولیس مقابل سپاهان شکست خورد. تیم فوتبال سپاهان در این روز با گلهای دقیقه ۳۶ و ۴۸ محمد نژادمهدی و سجاد شهباززاده از پرسپولیس پیش افتاد و پرسپولیس تنها در دقیقه ۸۳ یکی از ۲ گل دریافتی را توسط علی نعمتی جبران کرد.

در این بازی پرسپولیس آخرین امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی و ثبت ششمین قهرمانی متوالی خود از دست داد، پرسپولیس می توانست با کسب برد برابر تیم های نفت آبادان و سپاهان که در دور برگشت برابر آنها بازنده شد، عنوان قهرمانی سال گذشته خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر را تکرار کند اما این اتفاق برای پرسپولیس رخ نداد.

حالا از برگزاری آخرین بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان ۱۴۶ روز  گذشته است و پرسپولیس به امید جبران ناکامی برابر سپاهان در روز ۲۴ اردیبهشت، حالا در نقش جهان به میدان می آید تا انتقام شکست در بازی گذشته برابر این تیم را بگیرد.

پرسپولیس و سپاهان، هشتادمین بازی تاریخ فوتبال خود را روز جمعه در نقش جهان برگزار خواهند کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *