تیتر خبرها

پرسپولیس در انتظار تونل وحشت؛ ۶ هفته سرنوشت ساز!

1662626400 458 پرسپولیس

تیم پرسپولیس که در شروع بازی ها نیز قرعه مناسبی نداشت حالا شش هفته سخت دیگر را پیش رو خواهد داشت.

پرسپولیس در شروع لیگ قرعه آسانی نداشت. آن ها در سه بازی ابتدایی مقابل سه تیم خوب و منظم ذوب آهن، فولاد و آلومینیوم به میدان رفتند و پس از کسب ۵ امتیاز از این سه بازی در سه بازی پیاپی بعدی به پیروزی رسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بازی هایی که مقابل صنعت نفت ابادان، هوادار و نفت مسجد سلیمان انجام شد. جالب این که پرسپولیس از این ۶ بازی تنها دو بار در ورزشگاه آزادی و به عنوان تیم میزبان بازی کرد و مقابل تیم های ذوب آهن، هوادار، آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در خانه حریفان به میدان رفت.

پرسپولیس اگرچه از این ۶ بازی ۱۴ امتیاز گرفت و با صدرنشینی به استقبال تعطیلات “فیفادی” رفت، اما با آغاز رقابت ها ۶ بازی سخت و سنگین دیگر را در پیش دارد.

هفته هفتم: پرسپولیس – تراکتور

هفته هشتم: سپاهان – پرسپولیس

هفته نهم: پرسپولیس – مس رفسنجان

هفته دهم: ملوان – پرسپولیس

هفته یازدهم: پرسپولیس – مس کرمان

هفته دوازدهم: استقلال – پرسپولیس

مرور این ۶ هفته نشان می دهد که پرسپولیس باید با تیم های بزرگی چون تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان بازی کند. تیم هایی که به ترتیب در رتبه های چهارم، ششم و هفتم جدول قرار دارند. ضمن این که رویارویی با ملوان در انزلی نیز بی شک یکی از سخت ترین بازی های نیم فصل شاگردان گل محمدی خواهد بود. شاید روی کاغذ مس کرمان با توجه به صعود تازه اش به لیگ برتر، آسان ترین حریف سرخ ها تلقی شود که هرگز چنین نخواهد بود. چرا که کرمانی ها همواره نشان داده اند از چه مهارت هایی در زمین فوتبال برخوردار بوده و در بازی با استقلال نیز عملکرد خوبی داشتند. به ویژه این که این بازی قبل از دربی است و برای پرسپولیس از حساسیت های ویژه ای برخوردار خواهد بود.

از این رو باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی در این ۶ بازی چه خواهد کرد و آیا می تواند در مصاف با این تیم های بالای جدول همچنان تیم خود را در صدر جدول نگه دارد یا نه.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *