پرسپولیس در انتظار پاسخ نهایی سه خارجی؛ دو برزیلی و یک اروپایی

1660044897 265 درویش یحیی

سه مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخ نهایی خود را برای ثبت قرارداد با این تیم اعلام نکرده اند.

دو مهاجم برزیلی و یک مهاجم هلندی که همگی طرف مذاکره با باشگاه پرسپولیس هستند، باید نظر نهایی خود را برای ثبت قرارداد با پرسپولیس و حضور در ایران اعلام کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سه مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی که طی دو هفته اخیر از طریق مدیر برنامه هایشان مذاکرات متعددی با باشگاه پرسپولیس داشته و تمام شرایط مالی شان نیز از سوی رضا درویش پذیرفته شده است، درنهایت باید اعلام کنند می خواهند به ایران بیایند و در پرسپولیس بازی کنند یا نه.

این سه مهاجم که همگی در انتظار پیشنهادهای بهتری از سوی کشورهای اروپایی هستند، این امید را دارند تا فوتبال خود را در قاره سبز دنبال کنند و در یک کلام می توان این واقعیت را مطرح کرد که اولویت آن ها حضور در بازی های باشگاهی لیگ برتر ما و کشور ایران نیست اما در نهایت قرار است به زودی نظر نهایی خود را در مورد همکاری با پرسپولیس اعلام کنند.

آخرین خبرهای طرفداری حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس مذاکره با سه گزینه مهم خود را ادامه می دهد و قرار است طی دو روز آتی نتیجه مذاکرات مشخص شود. باشگاه اخبار منتشر شده طی روزهای اخیر را تایید نکرده و قویا اعلام کرده مشکل طولانی شدن پروسه جذب مهاجم بحث مالی نیست و مدیریت با تمام خواسته های مالی بازیکنان طرف مذاکره موافقت کرده است.

آن چه مشخص به نظر می رسد این است که باشگاه پرسپولیس سعی دارد در سکوت این طلسم را بشکند و به همین دلیل هیچ جزییاتی از روند مذاکره با سه گزینه خود را رسانه ای نکرده است. جالب اینجاست یکی از این بازیکنان، گزینه ای است که پیش از این در چند رسانه و همین طور فضای مجازی اعلام شده بود جذبش منتفی شده است ولی خلاف این خبرها مذاکرات با این گزینه نیز به شکل جدی پیگیری می شود.

درنهایت باید دید طی چند روز آینده طلسم جذب مهاجم شکسته خواهد شد یا نه.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715422658 1706269

اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و عکس

در این پست اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *