پرسپولیس در جام جهانی چند بازیکن فیکس دارد؟

41634543451

به نظر می رسد تنها ۳ بازیکن پرسپولیس بتوانند در ترکیب اصلی در جام جهانی به میدان بروند.

مرور دو جام جهانی قبلی که تیم ملی ایران با هدایت کی روش حضور پیدا کرد نشان می دهد که در جام جهانی ۲۰۱۴ پرسپولیس با سه بازیکن فیکس و دو بازیکن ذخیره در این رقابت ها حاضر شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز دو بازیکن فیکس در ترکیب تیم ملی داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سیدجلال حسینی، علیرضا حقیقی و مهرداد پولادی سه بازیکن فیکس پرسپولیس در این رقابت ها بودند و رضا حقیقی نیز تنها از دقیقه ۸۷ بازی با آرژانتین به میدان آند و در ترکیب تیم ملی به میدان رفت. حسین ماهینی نیز در این رقابت به میدان نرفت.

در جام جهانی ۲۰۱۸ پرسپولیس تنها دو سهمیه در ترکیب ثابت تیم ملی داشت. دو سهمیه که البته کاملا موثر نشان داده و مقابل حریفان خوش درخشیدند. قبل از جام جهانی بود که کی روش روی نام سیدجلال حسینی و محمد انصاری قلم قرمز کشید که البته خط خوردن سیدجلال حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت. تصمیم کی روش برای خط زدن سیدجلال به عنوان یکی از آماده ترین مدافعان لیگ به حدی عجیب بود که حتی در استندآپ کمدی برنامه خندوانه رامبد جوان نیز سوژه شد. اتفاقی که عملا در اوج جنگ لفظی برانکو و کی روش صورت گرفت. این گونه بود که پرسپولیس در جام جهانی قبلی تنها دو سهمیه در ترکیب اصلی داشت. بیرانوند و امیری دو پرسپولیسی بودند که در ترکیب ثابت کی روش مقابل سه حریف خود به میدان رفتند و عملکرد بسیار خوبی هم داشتند.

حال در جام جهانی پیش رو اگرچه ۵ بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند اما به نظر می رسد سهمیه پرسپولیس در خوش بینانه ترین حالت در ترکیب اصلی تیم ملی همان سه بازیکن باشد. علیرضا بیرانوند که برای بازپس گیری شماره یک تیم ملی حریفان سرسختی دارد. وحید امیری در صورتی که تا جام جهانی مهیای مسابقات شود و همین طور مرتضی پورعلی گنجی که حضورش در ترکیب خط دفاعی قطعی به نظر می رسد. اگرچه مهدی ترابی و میلاد سرلک نیز به اردو دعوت شده اند اما بعید است گزینه اصلی کی روش برای حضور در ترکیب اصلی باشند و احتمالا به عنوان بازیکنان ذخیره این شانس را دارند تا در میدان حاضر باشند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *