پروژه جذب ستاره سیتی توسط بارسلونا کلید خورد

ستاره پرتغالی خط میانی تیم منچسترسیتی همچنان در رادار بارسلونا قرار دارد.

باشگاه بارسلونا که تابستان اخیر تلاشی نافرجام در به خدمت گرفتن برناردو سیلوا از منچسترسیتی داشت، قصد دارد بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن این هافبک پرتغالی امتحان کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ باشگاه بارسلونا قصد دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو بار دیگر به پروژه جذب سیلوای ۲۸ ساله بازگردد.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود بارسلونا پس از اعلام بازنشستگی ناگهانی جرارد پیکه، در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو فعال باشد و بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد. ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا علاقه زیادی به برناردو سیلوا دارد و معتقد است پازل پروژه‌اش برای بازگرداندن بارسلونا به روزهای اوجش با جذب این هافبک پرتغالی تکمیل خواهد شد.

بارسلونا که با جدایی پیکه و بخشیدن تمامی طلبش از این باشگاه، حالا به لحاظ پرداخت دستمزد هم دستش بازتر خواهد شد، نسبت به جذب برناردو سیلوا خوشبین است. این هافبک پرتغالی هنوز هم علاقه‌مند است تا به بارسلونا ملحق شود اما منچسترسیتی تمایلی به صدر مجوز جدایی ستاره خط میانی‌اش ندارد.

این بازیکن در فصل جاری در ۱۹ بازی برای تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا به میدان رفته و آمار دو گل‌زده و پنج پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *