پشت پرده خودروهای جنجالی مدیران استقلال

۵ نفری که خودروها را خریده‌اند پول آن را به صورت کامل پرداخته ایم و ۸۶۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند.

داستان خودروهای دردسرساز باشگاه استقلال چیست؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، چند روز قبل خبری را منتشر کردیم مبنی بر آنکه در زمان مدیریت آجورلو، او ۵ خودروی دیگنیتی با قیمت دولتی و ۵۰۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار از شرکتی که آن را تولید می‌کند گرفت و به ۲ عضو هیات مدیره و ۳ مدیر میانی باشگاه اهدا کرده است.

بر اساس آن خبر، سند این خودروها به نام باشگاه استقلال بوده و مدیر وقت باشگاه حق اهدای آن را به کسی نداشته و به همین دلیل فتح‌الله‌زاده به دنبال برگرداندن این ۵ خودرو است.

سعید فتاحی در این باره گفت:” این خودروها، دیگنیتی نبوده و فیدیلیتی است. بحث خرید این خودروها به صورت قسطی در باشگاه استقلال مطرح شده بود اما ۵ نفری که خودروها را خریده‌اند که من یکی از آنها هستم پول آن را به صورت کامل پرداخته ایم و ۸۶۰ میلیون تومان به حساب شرکتی که خودروها را به باشگاه تحویل داده، واریز کرده‌ایم.”

پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بوده‌اند که خودروی مربوطه را خریده‌اند و نام فرشید سمیعی و سعید فتاحی هم در بین معاونان باشگاه که صاحب چنین خودرویی شده‌اند، دیده شده است.

گویا پیشنهاد خرید فیدیلیتی به بیژن طاهری سرپرست تیم هم داده شده و او بنا به دلایلی این موضوع را قبول نکرده است.

نکته قابل توجه اینکه علیرغم سر و صدایی که خرید این خوردوها به راه انداخته، باشگاه استقلال قصد دارد برای کارمندانش هم خودرو بخرد و به همین دلیل با یک شرکت خودروسازی، مذاکراتی داشته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *