پشی بازی منچستریونایتد – لیورپول؛ جنگ ته جدولی ها!

منچسترلیورپول

منچستریونایتد و لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در الدترافورد به مصاف هم می روند.

منچستریونایتد و لیورپول در حالی در نامانوس‌ترین ساعت ممکن برای این جدال بزرگ (ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه به وقت تهران) بازی بزرگ و پایانی هفته سوم لیگ برتر را انجام می‌دهند که میزبان یعنی شیاطین سرخ بدون امتیاز در قعر جدول است و لیورپول از ۲ بازی اول تنها ۲ امتیاز به دست آورده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال۳۶۰؛  ناگفته پیداست که هر ۲ تیم به یک اندازه نیاز مبرم به برد دارند. از آخرین برتری لیگی منچستریونایتد مقابل رقیب دیرینه ۴ فصل گذشته و آن‌ها آخرین بار در بازی فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موفق به شکست لیورپول شدند. حالا هم امید چندانی به برتری تیم تن‌هاخ وجود ندارد اما مساله این جاست که لیورپول بدون نونیز اخراجی در بازی قبلی هم چندان سرحال نیست.

شرایط ۲ تیم 

لیورپول درست مانند فصل پس از قهرمانی در لیگ برتر با مشکل مصدومیت بازیکنان مواجه  است و در حال حاضر تیاگو، متیپ، کوناته، ژوتا، جونز و  چمبرلین را دور از ترکیب خودش می‌بیند. به این‌ها باید کلر، دروازه دوم تیم را هم اضافه کرد. خبر خوب اما بازگشت کیتا و احتمالا میلنر است.  در سوی مقابل، منچستریونایتد، لیندلوف را در ترکیبش ندارد و گرینوود هم که مدت‌هاست در دادگاه‌ها حضور دارد! بازگشت مارسیال از مصدومیت با حضورش روی نیمکت توام می‌شود و لوک شاو احتمالا به جای مالاسیا به میدان می‌رود. جایگاه مگوایر هم توسط واران تهدید می‌شود.فرد، برونو فرناندس و اریکسن خط میانی ۳ نفره‌ای را تشکیل خواهند داد و کاسمیروی تازه‌وارد از هفته بعد وارد معادلات ترکیب تیم تن‌هاخ می‌شود. جلوتر از این ۳، رشفورد و سانچو وظیفه راه انداختن کریس رونالدو را دارد. کلوپ برای سد کردن راه این بازیکنان به بازیسازی آرنولد و رابرتسون در کناره‌ها و فن‌دایک در مرکز خط دفاعی چشم دارد و البته زوج صلاح ( زننده ۵ گل از ۹ گل ۲ بازی فصل قبل لیورپول مقابل یونایتد) و دیاس هم می‌تواند دفاع میزبان را آزار دهد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *