پلاس سایزی و دنبال خوشتیپی میگردی؟ صفر تا صد خوشگل استایل کردن واسه تپلی ها اینجاست

چطور یه پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

درسته که لاغر ها خیلی خوشتیپ و خوش استایلند اما به معنای این نیست که تپلی ها و سایز بزرگ ها نمی تونن تیپ و استایل های حرفه ای شیک داشته باشن

شایانیوز- خیلی از افراد هستند که متاسفانه فکر می کنند پلاس سایز ها به خاطر این که اندام درشتی دارند و به قول خودمون از باربی بودن فاصله گرفتند دیگه نمی تونند استایل های شیک و ویژه یا به قول خودمون مطابق مد و فشن داشته باشند اما این یه تفکر غلط و نادرسته؛ در سر تا سر دنیا سلبریتی ها و حتا مدل های مطرح پلاس سایزی هستند که به خاطر تیپ و استایل های شیک و درجه یکشون مورد ستایش قرار می گیرند.

با این اوصاف اگر شما پلاس سایز هستید باید این فکر رو که نمی تونید استایل داشته باشید و تیپ های توپ بزنید از ذهنتون بیرون کنید. اول از همه یک نکته ای که باید بهتون بگیم اینه که خیلی از افراد فکر می کنند پلاس سایز بودن یعنی اندام سیبی و گلابی داشتن اما در حقیقت هر فردی با هر فرم اندامی وقتی سایزش بیشتر از ۴۴ باشه پلاس سایز محسوب میشه. حالا با این تعریف ما چند تا از قوانین استایلی رو که یک پلاس سایز باید در پوشش خودش رعایت کنه باهاتون به اشتراک میگذاریم تا بتونید حسابی استایلتون رو بسازید.

چطور یه پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

۱.یه پلاس سایز با لباس زیر مناسب خوشتیپ میشه

به گزارش شایانیوز، در قدم اول باید به زیر سازی خیلی توجه داشته باشید، زیرسازی می تونه استایل پلاس سایز ها رو جذاب تر کنه به خاطر این که اگر شما لباسی رو انتخاب کنید که دقیقا اندازه شما نباشه باعث میشه که بدنتون تکه تکه دیده بشه بنابراین انتخاب لباس زیری که دقیقا اندازه شما باشه خیلی مهمه.

۲.یه پلاس سایز با شلوار جین خوشتیپ میشه

جدای از این که این روز ها چه سبک شلوار هایی مد شدند دو نوع شلوار هستند که پوشیدن اون ها می تونه استایل شما رو زیباتر کنه، یک شلوار های جین راسته، به خصوص اگه تیره رنگ باشند و دو، شلوار های جین دمپا گشاد، از اون جایی که این شلوار ها پاهای شما رو باریک تر و بلند تر نشون میدن همیشه انتخاب مطمئنی هستند.

چطور یه پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

۳.یه پلاس سایز با لباس های یک رنگ خوشتیپ میشه

انتخاب ست های تک رنگ و به اصطلاح مونوکروم برای خانوم ها و آقایون پلاس سایز بسیار هوشمندانه است به خاطر این که باعث میشند تا شما بلند تر و البته لاغر تر دیده بشید. جدای از این اگر هم دوست دارید که از پارچه های طرح دار استفاده کنید بهتره که از لباس های با راه افقی و همین طور گل های درشت دوری کنید.

۴.یه پلاس سایز با اکسسوری مناسب خوشتیپ میشه

اگرچه آقایون هم از اکسسوری استفاده می کنند اما اصولا خانوم ها استفاده بیشتری از اکسسوری ها دارند. در رابطه با اکسسوری ها یه اصل ثابت وجود داره اونم اینه که اگر شما در استفاده از اون ها دقت نکنید نه تنها باعث زیبا تر دیده شدن استایل شما نمیشند بلکه استایل شما رو درهم و نامنظم نیز جلوه میدند.

در انتخاب گردنبند باید دقت داشته باشید که بهتره قد اون تا روی سینه شما بیاد و از گردنبند های کوتاه خود داری کنید. کمربند هم می تونه انتخاب هوشمندانه ای باشه چون که به شما کمک می کنه تا به بدن خودتون فرم بدید؛ و نهایتا کیف و کفش، کفش های نوک تیز همیشه جواب میدن چون که پاهای شما رو کشیده تر نشون میدن و کیف، مهم ترین نکته ای که در رابطه با کیف وجود داره اینه که نباید از کیف های خیلی کوچیک استفاده کنید چون تضاد بدی با درشتی اندامتون ایجاد می کنه.

چطور یه پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز، چه نکات استایلی دیگه ای هست که پلاس سایز ها باید رعایت کنند.؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *