پنج بازی موبایل مهیج در ژانر ماجراجویی؛ جهان عجیب و ترسناک رو تجربه کن+ لینک دانلود

تو این مطلب ۵ تا بازی ژانر ماجراجویی به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و نهایت لذت رو ببرید.

شایانیوز- در جهان صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کمپانی ها تبدیل شده است. در سال ۲۰۲۰ میلادی گردش مالی صنعت بازی های موبایل نزدیک به ۷۷ میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به نکات مثبت بازی کردن اشاره کنیم، باید بگیم:

۱- بهبود یادگیری

۲- بهبود عملکرد ذهنی

۳- افزایش سرعت عمل

۴- بالا رفتن دقت

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا ۵ تا بازی ژانر ماجراجویی به شما معرفی کنم که وقتی دانلودش کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

pgcom-highlight-top25-point-click-adventure-1010x505_jpg_820

بدون شک از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایلی ژانر ماجراجویی محسوب میشن. سریال ها و فیلم های این ژانر مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار می گیره. حالا فکر کنید خودتون رو بذارید جای یکی از شخصیت های این فیلم ها و سریال ها و به مکان های مورد علاقه خودتون برید، شکار کردن، خانه ساختن، مبارزه، کشف مکان های جدید و… خیلی چیزهای دیگه رو تجربه کنید، در جهانی باز و بدون پایان. حالا میریم سراغ معرفی اولین بازی برتر این ژانر.

۱- Genshin Impact

بازی نیروی گنشین بسیار با جزیات ساخته شده است. از مناظر طبیعی گرفته تا طراحی شخصیت ها. این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد که شما را درطول بازی مسحور خودش خواهد کرد. بازی نیروی گنشین یک بازی جهان باز است که با ترکیب زیبایی از سبک های ماجرایی (Adventure) ، اکشن (Action) و نقش آفرینی (Role playing) یک بازی کاملا تکامل یافته محسوب میشود. این بازی با حال و هوای شخصیت های مانگا و قهرمانان افسانه ای کشور ژاپن ساخته شده است و از نظر تم و داستان، این بازی تجربه دیدن انیمه است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: ۴.۱)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: ۴.۲)

51ee1387949b8e8d4568e918022956d4_2215673150752871107

۲- Alien: Isolation

داستان جذاب این بازی ما را به سال ۲۱۳۷ و ۱۵ سال بعد از اتفاقات اولین سری فیلم Alien خواهد برد. داستان اصلی این بازی درباره دختر دانشمندی به نام Ellen Ripley است. شخصیتی که ما پیش‌تر آن را در دنیای بازی موبایلی Alien: Blackout نیز قبلا دیده بودیم و حالا یک‌بار دیگر در دنیای جهنمی Alien: Isolation کنترل آن را می توانیم بر عهده داشته باشیم. از ویژگی های این بازی میشه به طراحی هنری محیط بازی و همچنین موسیقی و افکت های واقعی صوتی بازی اشاره کرد.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: ۴.۳)

840_560

۳- Sky: Children of the Light

در محیطی آرامش بخش و زیبا بگردید و لذت ببرید. بازی Sky: Children of the Light بازی متفاوتی است که تجربه آن برای شما نیز منحصر به فرد خواهد بود. گرافیک این بازی خاص و درخشان است و شما را مجذوب می کند. صحنه هایی را می بینید که مشابه آن در دنیای واقعی کم است. طراحی های جذاب و جدید بازی Sky: Children of the Light در بخش داستانی آن از نقاط قوط این بازی جهان باز است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: ۴.۱)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: ۴.۷)

sky-children-of-the-light

۴- Machinarium

خودتان را تا به حال جای ربات گذاشته اید؟! ماشیناریوم یکی از بهترین و سخت ترین بازی های ژانر ماجراجویی محسوب می شود. طراحی این بازی نزدیک به دو سال زمان برده است و همین دلیل محکمی برای خوب بودن این بازی می تواند باشد. جوزف ربات کوچکی است که خلاف میلش در خرابه‌ ای پر از آشغال و وسایل بدردنخور زندگی می کند. شما باید با هوشتان و حل کردن چالش های مختلف و سخت قطعات آهنی گمشده‌‌ی مورد نیاز او برای فرار را  پیدا کنید تا ربات کوچولو به شهر Machinarium برگردد.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: ۴.۷)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: ۴.۴)

H2x1_NSwitchDS_Machinarium_image1600w

۵- Life is Strange

سفر در زمان همیشه برای انسان جذاب بوده است. بازی زندگی عجیب و غریب از بازی‌هایی است که از ایده سفر در زمان استفاده بسیار عجیبی کرده و توانسته موفقیت‌ های خوبی هم به دست بیاورد.  داستان Life is Strange روایت گر زندگی دختری به نام Max Caulfield است که علاقه زیادی به عکاسی دارد و در اتفاقی متوجه می شود می تواند زمان را به عقب برگرداند. یکی از ویژگی های واقعا جالب بازی این است که شما با هر تصمیمی که می گیرید کاراکتری که دارید به یک سرنوشت دچار می شود و بازی با تصمیمات مختلف شما کاملا تغییر پیدا می کند.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: ۴.۳)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: ۴.۱)

capsule_616x353

این بازی ها رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *