پنج فیلم سینمایی با پایان بندی های خفن که کَفت میبره؛ اگه تونستی آخرش رو حدس بزنی حسابه

اگه عاشق اینی که پایان یک فیلم رو حدس بزنی اما اون فیلم فراتر از انتظار های تو پیش بره و سورپرایزت کنه لیست ما رو حتما یه نگاه بنداز.

شایانیوز- زمانی که به تماشای یک فیلم سینمایی مینشینید بیشتر از همه چه چیزی ممکن است باعث ناامیدی و نارضایتی شما از آن فیلم شود؟ عده زیادی از افراد پایان مشخص و قابل پیش بینی را یکی از مهم ترین گزینه هایی می دانند که باعث میشه اون ها نسبت به یک فیلم سینمایی دلسرد بشند برای همین هم پایان های شکه کننده و دور از تصور رو یک پایان بندی ایده آل در نظر میگیرند.

 واقعیت این است که سوای از آن دست فیلم های سینمایی ای که از ابتدای داستان پایان ماجرا مشخص است و در واقع شما در حال کشف چگونگی وقوع هستید، پایان های مشخص ممکن است حتا شما رو از ادامه تماشای فیلم باز دارد. در ادامه ما تصمیم داریم تا پنج فیلم سینمایی را به شما معرفی کنیم که پایان بندی هایی بسیار جذاب و دور از تصور دارند که باعث میشه لذت تماشای اون فیلم برای شما دو چندان شود. پس اگر شما هم به تماشای سینمایی هایی علاقه دارید که شما را به چالش می کشند حتما لیست ما را در اولویت های تماشایی خودتون قرار بدید، بهتون قول میدیم که از تماشای این فیلم های سینمایی و پایانی های غیره منتظره آن ها لذت ببرید.

پایان های شکه کننده

۱.دیگران – ۲۰۰۱

احتمال دارد که تا به حال نام این سینمایی را در چندین لیست مختلف دیده باشید که خب طبیعی است چون دیگران سینمایی ای بسیار جذاب و کشش دار است که شما را میخکوب صفحه نمایش می کند. دیگران فیلمی در ژانر رازآلود ترسناک می باشد که برخلاف تمامی سینمایی های ترسناکی که تا به حال دیده اید پیش می رود و مسلما پایانی بندی آن نیز هم به گونه ای متفاوت خواهد بود.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 84 / 100

امتیاز Filimo: 92  / ۱۰۰

پایان های شکه کننده

۲.جدامانده – ۲۰۰۶

به گزارش شایانیوز، جدامانده یا رفتگان سینمایی ای به کارگردانی مارتین اسکورسیزی می باشد که حسابی مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت و توانست ۴ جایزه اسکار را بدست بیاورد به علاوه این که فروش بسیار خوبی را هم در گیشه تجربه کرد. جدامانده سینمایی ای جنایی است که هنرنمایی بازیگرانی نظیر لئوناردو دیکاپریو و مت دیمون تماشای آن را لذت بخش تر می کند.

امتیاز IMDb : 8.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: 96  / ۱۰۰

پایان های شکه کننده

۳.مه – ۲۰۰۷

برای اون هایی که طرفدار سینمایی های ترسناک هستند و در عین حال از پایان های غیره منتظره هم لذت می برند مه به کارگردانی فرانک دانابورت یکی از بهترین گزینه هاست. البته باید این نکته رو در نظر داشته باشید که این سینمایی صحنه های نسبتا ناخوشایندی رو به نمایش میگذاره بنابراین بهتره که برای تماشای اون کمی تعلل کنید.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 72 / 100

امتیاز Filimo: –  / ۱۰۰

پایان های شکه کننده

۴.رفته عزیزم رفته – ۲۰۰۷

سینمایی رفته عزیزم رفته یا عزیز از دست رفته محصول سال ۲۰۰۷ به کارگردانی بن افلک می باشد که اقتباسی از رمانی به همین نام می باشد. این سینمایی که در ژانر جنایی و رازآلود ساخته شده است داستان دختر بچه ایست که ربوده می شود و خاله او با استخدام دو کارگاه خصوصی به دنبال او می گردد، اما کارگاهان در این داستان با اتفاقات عجیب و غیره منتظره ای رو به رو می شوند.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 92  / ۱۰۰

پایان های شکه کننده

۵.ورود – ۲۰۱۶

ورود سینمایی ای در ژانر درام و علمی تخیلی می باشد که برای طرفداران فضایی ها و اتفاقاتی که ماورای زمین رخ میدهند بسیار جذاب است. ورود از جمله فیلم های سینمایی ایست که اگر چه نتوانست جوایز زیادی را بدست بیاورد اما حسابی مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت و درعوض فروش بسیار خوبی در گیشه را تجربه کرد.

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 87  / ۱۰۰

پایان های شکه کننده

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *