پوشیدنی هایی که خوب خوشگلت میکنن ولی درررد دارن؛ حواست باشه از مانتو تا اکسسوری! بعله

1660062716 301 ezgif

بسیاری از خانوم ها معتقدند که زیبایی همراه رنج کشیدن است و اگر می خواهید جذاب و دلبربا شوید باید درد بکشید!

یک ضرب‌المثل معروف بین ایرانی‌ها رایج است که می‌گوید «خوشگلی دردسر داره!». هرکسی که می‌خواهد زیبا باشد، باید هزینه‌اش را هم بپردازد و باید آماده سختی کشیدن باشد.

به گزارش «شایانیوز» برخی از ترندهای مدرن مثل وکس کردن و برداشتن ابرو، می‌توانند دردناک باشند اما عناصری هم هستند که پوشیدن آن‌ها هر چند به زیبایی شما کمک می کند اما برای مدت طولانی ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد.

ما در این مطلب به شما خواهیم گفت کدام یک از لباس‌‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌هایی که هر چند استایلتان را شیک جلوه می‌کنند و با آن‌ها حس خوبی از بابت ظاهر خود دارید، چگونه در نهایت بعد از اتمام رویداد باعث می‌شوند احساس درد و نارضایتی کنید.

– کرست، لباس جنجالی و جان کاهی که هرگز از مد نمی‌افتد!

هیچ زنی در دنیا وجود ندارد که نخواهد کمری باریک داشته باشد. داشتن کمری باریک، یک ترند جدید نیست. سالیان سال زنان برای باریک کردن کمر خود از کرست‌هایی استفاده می‌کردند.

کرست لباس زیری است که بالا تنه را مخصوصا در ناحیه شکم و قفسه سینه بسیار سفت و محکم نگه میدارد.

کرست، قطعه لباسی که هرگز از میدان مد و پوشاک بیرون نرفت، دوباره مورد توجه قرار گرفته است. جستجوی آنلاین برای این لباس شکل‌دهندهٔ بالا‌تنه روبه افزایش است.

پوشیدن این لباس به قدری سخت و اذیت کننده است که بلا حدید سوپر مدل فلسطینی در مصاحبه با مجله «اینترویو» گفته بود که چیزی نمانده بود روی فرش قرمز شب‌نشینی موزه متروپولیتن ۲۰۲۲ از حال برود، و گفته بود که نمی‌داند احساس ضعفش از اضطراب او ناشی می‌شد یا «کُرسِت» (corset) تنگی که پوشیده بود.

650612934104ce5b32dcad05cab7946c

– کفشی که یکی دو سایز برگ تر است

بسیاری از خانوم ها برای جلوگیری از بروز تاول و تورم پشت پا که معمولا با کفش‌های نو پاشنه بلند اتفاق می‌افتد، یک یا دو سایز کفش را بزرگتر از پای خود انتخاب می‌کنند. به هنگام پوشیدن کفش‌های بزرگتر هیچ فشاری بر پا نبوده و گردش خون نیز نرمال‌تر خواهد بود. اما این مسئله نیز به طور مداوم خطرآفرین خواهد بود. این نوع کفش‌ها مدل راه رفتن را تغییر می‌دهند، وقتی راه می‌روید همواره مراقب آن هستید که کفش‌ها از پا خارج نشوند، بدین ترتیب بازهم به انگشتان خود فشار می‌آورید. همچنین به مشکلات پا درد، زانو درد، درد ستون فقرات و حتی گردن درد نیز دچار شوید.

کفش2

– کفش نوک تیز مد روزی که درد داره!

نوک تیز بودن کفش نیز می‌تواند به اندازه پاشنه‌ی بلند آن  به پای شما صدمه بزند، بسیاری از این مدل‌ها فضای کافی برای انگشتان پا ندارند و به همین دلیل ممکن است انگشتان پا به حالت بدی در نوک کفش فشرده قرار بگیرند.

از سویی کفش نوک تیز موجب افتادن تمام وزنتان روی قسمت جلویی پا می‌شود که در نتیجه آن پینه و برخی آسیب‌های عصبی بین انگشتان پا به وجود می‌آیند.

5-3

– مانتو یا لباس مجلسی تنگِ تنگ!

وقتی لباس و مانتو تنگ و چسبان می‌پوشید باید مراقب گام‌ها و حرکات خود باشید، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که حتی در طول مهمانی چند ساعته نیز از تنگی لباس خود کلافه شده باشید یا خود را به خاطر انتخاب آن سرزنش کرده باشید. علاوه بر این پوشیدن مداوم لباس تنگ پوست بدن را تحریک می‌کند و منجر به عفونت خواهد شد و درآخر با گردش خون نادرست در ناحیه شکم باعث مشکلات گوارشی نیز می‌شود.

model manto sport eyd 96-1932 (15)

– شلوار کمر گِنی که اشک درمیاره!

این نوع شلوارها چه پارچه‌ای باشند چه جین، زمانی که روی شکم قسمت پهن و سفتی دارند می‌توانند مشکلاتی را ایجاد کنند از جمله اینکه با فشاری که به معده می‌آورد باعث رفلاکس اسید شوند. همچنین مشکلاتی را برای دیگر اندام های داخلی به وجود بیاورند. اضافه بر این عضلات پشت ممکن است به خاطر حمایت این نوع شلوارها به اندازه همیشه فعال عمل نکنند. کمردرد از دیگرعوارض پوشیدن مداوم این نوع شلوارهاست.

photo_2022-03-27_16-16-32

گوشواره های بزرگ و سنگینی که جذابن ولی یه عالمه عوارض دارن!

گوشواره‌های بزرگ و سنگین به قدری جذاب هستند که خود را مرکز توجه هر ببینده‌ای قرار می‌دهند. اما یک عیب دارند؛ انداختن گوشواره‌های سنگین پیاپی علت افتادگی گوش و در مواردی باعث آسیب رسیدن به لاله گوش خواهد شد. آن‌ها به خاطر وزنی که دارند مدام پوست گوش شما را با خود می‌کشانند و باعث پیری زود رس ظاهر گوش‌ها می‌شوند.

big-flower-pendant-earring

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​ 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999786

دانلود سریال اکازیون قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ اکازیون ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال اکازیون قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ اکازیون ) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *