پیشنهادی جدید برای کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با اشک ورزشگاه الثمامه را در پایان بازی پرتغال و مراکش در یک چهارم نهایی جام جهانی ترک کرد.

کریستیانو رونالدو حالا باید تکلیف آینده فوتبالی خود را مشخص کند چرا که پس از فسخ قراردادش با یونایتد بدون تیم است و می تواند یکی از مهمترین نقل و انتقالات زمستانی را رقم بزند. رونالدو خیلی دوست دارد که در فوتبال اروپا بماند اما مشکل این است که باشگاهی حاضر نیست که دستمزد نجومی او را در آستانه ۳۸ سالگی بپردازد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ ژرژ مندس وکیل کریستیانو رونالدو با باشگاه های مختلفی تماس گرفته است اما فعلا تلاش های او نتیجه بخش نبوده است. رونالدو پیشنهادی از النصر عربستان با دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو دریافت کرده است که خود رونالدو توافق با این تیم را تکذیب کرد.

حالا خبر می رسد که باشگاه السد قطر برای خرید رونالدو دست به کار شده است. باشگاه قطری که ستارگانی نظیر رائول و ژاوی هرناندز را هم در سالهای اخیر در اختیار داشته، حالا در نظر دارد که رونالدو را به ترکیبش در کنار بازیکنانی همچون سانتی کاسورلا و آندره آیو اضافه کند.

رودی گارسیا سرمربی النصر اخیرا در واکنش به احتمال پیوستن رونالدو به تیمش گفته بود:” اگر می خواهید در مورد رونالدو از من بپرسید باید بگویم که بی خیال شوید. من را می شناسید، در این باره صحبت نمی کنم.”

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *