پیشکسوت استقلال: به این جدول لیگ نگاه نکنید!

1661429339 859 استقلال

مدافع سابق استقلال اطمینان دارد جایگاه تیم‌ ها از جمله این تیم در هفته‌ های آینده تغییر خواهد کرد.

حمید عزیززاده درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال با گذشت چهار هفته از لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ریکاردو ساپینتو تیمی را تحویل گرفت که سال گذشته بدون شکست قهرمان شد و چند رکورد تاریخی ثبت کرد. استقلال ِفصل گذشته تیم کاملی بود و همه چیز برای آن خوب پیش رفت. وقتی یک مربی تیم قهرمان را تحویل می‌گیرد و نفرات جدیدی نیز اضافه می‌شوند، نیاز به زمان دارد تا همه چیز را طبق تفکراتش پیش ببرد. خوب یا بد، زمان همه چیز را ثابت می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: تنها چهار هفته از لیگ گذشته است و برای سنجیدن یک تیم حداقل باید تا هفته هفتم، هشتم صبر کرد. برای دیدن اینکه چه تیمی مدعی است باید تا هفته بیستم منتظر ماند. الان خیلی زود است که قضاوت کنیم. فوتبالی‌ها حرف من را درباره زمان بهتر متوجه می‌شوند، اما متأسفانه در ایران طوری شده است که منافع یکسری ایجاب می‌کند از هفته سوم انتقاد کنند. استقلالی‌های اصیل می‌دانند که باید به تیم امسال زمان بدهند.

وی در مورد وضعیت خط دفاعی استقلال تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان، ممکن است بازیکنی اُفت کند. یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال در فصل گذشته خط دفاعی و گلر بود که گابریله پین نقش مهمی در این زمینه داشت. شاید در این فصل خط دفاعی در دو سه بازی خوب نبود، اما بازیکنانی در استقلال هستند که می‌توانند شرایط را بهتر کنند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه ساپینتو اعتقاد دارد آبی‌پوشان فصل گذشته بیشتر دفاع می‌کردند، اما تفکر او بازی هجومی است، خاطر نشان کرد: تفکرات هر مربی با دیگری متفاوت است. تفکرات ساپینتو قابل احترام است و باید آن را پذیرفت. یک زمانی گل می‌زنید و به دنبال حفظ آن هستید، اما برخی‌ مربیان اعتقاد دارند وقتی گل می‌خورید باید گل هم بزنید. تا زمانی که ساپینتو سرمربی استقلال است، باید به تفکرات او احترام گذاشت.

عزیززاده در پاسخ به این سؤال که آیا با صحبت‌هایی که انجام داد، به قهرمانی استقلال امیدوار است، تأکید کرد: صد درصد امیدوارم. استقلال مهره‌های خوبی گرفته است و تنها مشکل این تیم هماهنگی بازیکنان جدید است. بیشتر تیم‌ها هزینه کرده‌اند، اما تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و … برای قهرمانی بسته شده‌اند. جدول فعلی لیگ صد درصد تغییر می‌کند. فعلاً چهار هفته از لیگ گذشته است و در هفته سی‌ام مشخص می‌شود جایگاه تیم‌ها کجاست و چه تیمی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. الان به جدول نگاه نکنید، این جدول مطمئن باشید تغییر می‌کند.

وی که در کادر فنی تیم امید استقلال حضور دارد، با انتقاد از برگزاری مسابقات در زمین‌های بی‌کیفیت گفت: زمین‌های برگزاری بازی‌ها در تهران خطرناک است و جان بازیکنان در خطر است. ظاهراً جان بازیکنان برای هیئت فوتبال مهم نیست. یکبار فقط بیایند وضعیت زمین‌ها را ببینند که چقدر خراب است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2018382

تیز کردن اره: ۳ شگرد برای داشتن تیزترین اره!

در این پست تیز کردن اره: ۳ شگرد برای داشتن تیزترین اره! را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *