پیشکسوت استقلال: ساپینتو زمان می‌خواهد

شاهین بیانی: تیم ملی در بازی با تیم‌ های بزرگ نشان داده که شخصیت بالایی دارد و بازیکنان برای بازی با تیم‌ های اسم و رسم دار آماده هستند.

شاهین بیانی مدافع اسبق تیم ملی و کاپیتان پیشین آبی پوشان درباره شرایط استقلال گفت: استقلال در این فصل هنوز با اقتدار ظاهر نشده است ولی نشان داده که توانایی بالایی دارد و اگر این تیم هماهنگ شود، یکی از قدرت‌های اصلی این فصل خواهد بود. به همین دلیل مطمئن هستم ساپینتو زمان می‌خواهد تا استقلال را هماهنگ کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی افزود: استقلال در ۶ بازی این فصل عملکرد بدی نداشته و فاصله زیادی با صدرنشین ندارد اما اگر این تیم به هماهنگی کامل برسد، دیگر تیمی نمی‌تواند سد راه آبی پوشان شود و تیم استقلال در مسیر قهرمانی قرار خواهد گرفت.

کاپیتان اسبق تیم استقلال ادامه داد: همانطور که گفتم تنها ضعف استقلال عدم هماهنگی است و در این وقفه این نقطه ضعف بر طرف می‌شود. اگر استقلال در خط حمله به هارمونی برسد، بهترین خط حمله لیگ خواهد شد و دروازه همه تیم‌ها در امان نخواهد بود. قطعا در ادامه لیگ آبی پوشان همان تیمی خواهند شد که هواداران دوست دارند.

بیانی همچنین با اشاره به شرایط تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: تیم ملی در بازی با اروگوئه نشان داد برابر تیم‌های اسم و رسم دار بازی قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد و ترسی از اسم و ستاره‌های حریف ندارد. این همان چیزی است که فوتبال ما نیاز دارد و کی روش هم به خوبی شخصیت تیم ملی را بالا برد تا بازیکنان در جام جهانی از لحاظ ذهنی آماده باشند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015103

کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)

در این پست کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *