پیشکسوت استقلال پشت ساپینتو درآمد!

پیشکسوت استقلال: آنهایی که معتقدند استقلال خوب بازی نکرد یک بار دیگر بازی با صنعت نفت را از اول ببینند.

محسن گروسی، بازیکن قدیمی تیم استقلال درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با مس رفسنجان و بازی قبل اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از  ورزش سه؛ گروهی از هواداران استقلال معتقدند این تیم در آبادان فقط نتیجه گرفت و خوب بازی نکرد. نظر شما در این باره چیست؟

اتفاقاً معتقدم استقلال خیلی خوب بازی کرد. صنعت نفت یک تیم متحول شده است که در بازی هفته قبل نساجی را در خانه خودش شکست داده بود. این بار هم در آبادان میزبان استقلال بود و با این تفکر که سه امتیاز کامل را بگیرد به میدان آمد. شاید استقلال خیلی کم حمله کرده باشد اما همین که نتیجه را گرفت و امتیاز را برد خودش هنر است و نباید چنین تیمی را زیر سؤال برد.

یعنی فکر می‌کنید استقلال خوب بود؟

استقلال از همه نظر درست عمل کرد. شاید صنعت نفت جایگاهی در جدول نداشته باشد اما با تغییرات جدید در کادر فنی‌اش متحول شده. ما نباید استقلال را زیر سوال ببریم. اتفاقاً استقلال با تفکر بازی کرد و برای اینکه خودش را به صدر جدول نزدیک کند خیلی دست به ریسک نزد. در همین هفته رقیبش مساوی کرد و استقلال توانست خودش را هم امتیاز تیم اول جدول کند. معتقدم تیمی که با تفکر بازی کند پیروز می‌شود. استقلال هم همین کار را کرد و اتفاقاً فکر می‌کنم خوب بازی کرد. البته شاید تهاجمی‌نبود اما بازی را کنترل کرد و در نهایت حریف را در خانه خودش شکست داد.

حضور موفق سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند همزمان با حضور دو مدافع میانی خوب دیگر استقلال ترافیک این خط را برای ساپینتو و استقلال دردسرساز نمی‌کند؟

تیمی که برای قهرمانی بسته شده باید چنین شرایطی داشته باشد. باید در هر پست دو بازیکن سرحال در اختیار سرمربی باشد. ما قبل از تعطیلات سیلوا و غلامی‌را داشتیم، حالا هم سیاوش و مرادمند. اینکه تعداد زیاد بازیکنان در یک پست مشکل ساز شود تفکر غلطی است. هرچه بازیکن در پست‌ها بیشتر و نزدیک به هم باشند دغدغه سرمربی تیم از این نظر کمتر است و با خیال راحت تیمش را به میدان می‌فرستد.

بازی این هفته استقلال مقابل مس رفسنجان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به اعتقاد من تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد دیگر برایش فرقی ندارد که با سپاهان بازی می‌کند یا گل گهر، با مس رفسنجان بازی دارد یا پرسپولیس بلکه باید در هر مسابقه برای سه امتیاز به میدان برود تا صدر جدول را حفظ کند.

نظرتان درباره حریف این هفته استقلال چیست؟

تیم آقای ربیعی را یک تیم خوب می‌دانم. آنها فوتبال را به شکل واقعی بازی می‌کنند و اهل ضد فوتبال نیستند. همین موجب می‌شود چنین تیمی در مواجهه با استقلال که فوتبال را به معنای واقعی بازی می‌کند باعث می‌شود یک ۹۰ دقیقه زیبا را شاهد باشیم.

غیبت نفراتی مثل محبی، حردانی و مهری باعث می‌شود استقلالی‌ها این هفته ۳۰ درصد ترکیبش را تغییر بدهد. این موضوع چقدر در روند کلی کار تیم استقلال تاثیر می‌گذارد؟

وقتی دست سرمربی پر باشد نبودن بازیکنان هم کمتر را به چشم می‌آید. درست است که محبی یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در بازی‌های گذشته بوده ولی الان می‌بینیم که آرمان رمضانی در همین بازی قبل آمد و تاثیرگذار ظاهر شد و یک پنالتی گرفت. سعید مهری هم که بازیکن مورد علاقه ساپینتو است ذخیره‌های خوبی برایش داریم. صالح حردانی هم از مهره‌های خوب تیم است اما در جناح راست ما یامگا را داریم که می‌تواند جای او را پر کند. به طور کلی استقلال تیم پرمهره ای است و نباید بابت این مسائل به مشکل بربخورد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714399961 2017107

مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟

در این پست مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟ را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *