پیشکسوت سرخ ها: پرسپولیس از سپاهان سبقت می گیرد

پیشکسوت پرسپولیس می گوید پرسپولیس باید جلوی مس با تمام قوا و محکم بازی کند درست مثل دربی.

سپاهان اصفهان با شکست یک بر صفر در تبریز و مقابل تراکتور، رقیبان خودش در بالای جدول را امیدوارتر کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاگردان یحیی گل محمدی در مقابل ملوان انزلی به برتری ۳ برصفر رسیدند تا به یک قدمی‌( یک امتیازی) سپاهان صدرنشین و استقلال برسند. حالا مرتضی کرمانی مقدم امیدواراست پرسپولیس با پیروزی در بازی آینده مقابل مس کرمان بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

به گزارش طرفداری، ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه می‌گوید:

قبل از هرچیز لازم می‌دانم ۱۸ فروردین درگذشت دوست و همبازی قدیمی‌خودم سیروس قایقران را به خانواده محترمش، جامعه فوتبال و مردم انزلی تسلیت عرض کنم. خدا سیروس را رحمت کند اما دیگر در مردی و مردانگی و معرفت روی دست آن خدابیامرز در فوتبال ایران دیگر نخواهد آمد. صد تا خاطره از آن مرحوم دارم و واقعا هنوز بعد سال‌ها نتوانسته ام فقدان او را باور کنم. واقعا یک اسطوره بود و رفیق همیشگی و پای کار که من و همبازیانم در تیم ملی همیشه به یادش هستیم. اما در مورد پرسپولیس، من در مصاحبه‌های قبلی خودم هم گفته بودم که به یحیی گل محمدی اطمینان کامل دارم. او یک سرمربی پخته و با تجربه است که می‌تواند و توانست تیمش را جمع و جور کند و حالا می‌بینیم با بردهای پیاپی به یک امتیازی سپاهان رسیده است.

او ادامه داد:

پرسپولیس نمایش خوبی مقابل ملوان انزلی داشت و موفق شد ۳ گل به این تیم ریشه دار و خوب بزند. خود من همیشه احترام خاصی برای تیم ملوان از دیرباز و زمان مرحوم سیروس قایقران قائل بوده و هستم. الان هم تیم دست مازیار عزیز است که از دوستان خوب ماست و تیم خوبی هم ساخته است. پرسپولیس به این برد پرگل نیاز داشت و خدا را شکر به آن هم رسید ولی نکته مهم و قابل توجه پیروزی تراکتور در تبریز بود. این برد پرسپولیس را به یک امتیازی سپاهان رساند و حالا من خیلی امیدوارم این هفته یحیی و بچه‌هایش بتوانند از سپاهان سبقت بگیرند. مس رفسنجان تیم خوبی است و حتی می‌تواند در اصفهان از سپاهان امتیاز بگیرد اما پرسپولیس باید کار خودش را انجام دهد و به این مسائل توجه نکند.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن اشاره به حساسیت بازی با مس کرمان، یادآور می‌شود:

همه می‌دانیم دربی حساس ترین بازی فصل است که در هفته بیست و هفتم و بعد از دیدار با مس کرمان برگزار می‌شود. نکته مهم این است که پرسپولیس شنیدم ۹ یا ۱۰ بازیکن در آستانه محرومیت دارد اما باز هم بچه‌ها نباید احتیاط کنند. پرسپولیس باید جلوی مس کرمان با تمام قوا و محکم بازی کند درست مثل دربی! این بازی هم ۳ امتیاز مهم دارد که خیلی می‌تواند به قهرمانی پرسپولیس کمک کند. البته کتمان نمی‌کنم بازی با استقلال و دربی هم یک فینال بزرگ لیگ برتری است اما اول و درحال حاضر مس کرمان را باید ببریم.

مرتضی کرمانی مقدم در خاتمه در خصوص شایعه جدایی یحیی گل محمدی می‌گوید:

به نظر من یحیی گل محمدی بهترین مربی برای پرسپولیس است و خود آقای درویش هم این مسئله را تکذیب کرد. خدا را شکر پرسپولیس در حال حاضر یک مدیرعامل ورزشی و به شدت پرسپولیسی دارد که حواسش به همه چیز هست و اجازه نمی‌دهد این تیم وارد حاشیه شود. من سال‌هاست رضا درویش را می‌شناسم و از علاقه او به پرسپولیس خبردارم. او اهل جاروجنجال نیست ولی زحمات فراوانی در پرسپولیس می‌کشد و با بسیاری از مدیران دیگر تفاوت دارد. ترکیب رضا درویش و یحیی گل محمدی حتم دارم در این فصل جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714399961 2017107

مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟

در این پست مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟ را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *