پیشکسوت سرخ ها: پرسپولیس دو مهاجم تراز می خواهد!

1657027259 532 پرسپولیس

مهاجم سال های پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم با جذب دو بازیکن تراز اول در خط حمله تکمیل می شود.

پایان رأفت که در پایان لیگ ۰۱-۱۴۰۰ به کار خود در تیم دسته اولی شهرداری آستارا پایان داد، در مورد شرایط این تیم در لیگ فصلی که گذشت گفت: آستارا شهر کوچک با امکانات فوق العاده کمی است مشکلات خیلی زیادی داریم. چون از این شهر شناخت داشتم، سعی کردم در این مدت هم کار سرمربیگری انجام دهم و هم به صورت همزمان کار را مدیریت کنم. بار اول که رفتم فقط نقش سرمربی را داشتم و با توجه به مشکلاتی که بود اصلا نمی شد و قابل تحمل نبود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه من تیم را نبسته بودم و از هفته سیزدهم اضافه شدم. مشکلات زیادی بود و برای حل آنها سعی کردم بیشتر مدیریت کنم تا اینکه سرمربی باشم. سختی ها را تحمل کردیم و الحمدالله توانستیم با عنوان دهم، فصل را به پایان برسانیم. بعد از پایان مسابقات هم که خداحافظی کردم و الان تیم برای فصل آینده مربی دارد.

سرمربی فصل گذشته شهرداری آستارا در پاسخ به این سوال که قصد دارد در کدام تیم به کار خود ادامه دهد، گفت: فعلا معلوم نیست. منتظر پیشنهاداتی هستیم که اگر خوب باشند به آن فکر کرده و هرچه خیر باشد، پیش می آید. قراردادهایی که مخصوصا در لیگ یک و دو بسته می شود، با توجه به درآمد پایین باشگاه ها، در زمینه مالی با مشکلات زیادی روبرو می شوند. بعضی از تیم های متمول هستند که البته شرایط مالی بهتری نسبت به تیم های دیگر دارند و همان ها هم شانس های اصلی صعود هستند. لیگ یک ماراتن بسیار سختی است که باید مربی و بازیکن آمادگی ذهنی و روحی کامل داشته باشد.

رافت که سابقه بازی برای پرسپولیس در دهه ۷۰ را دارد، در مورد عملکرد نقل و انتقالاتی سرخ پوشان در فصل جاری تاکید کرد: پرسپولیس خدا را شکر عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشت و بازیکنان خوبی جذب کرده است. بازگشت آقای بیرانوند و جذب بازیکنانی چون گولسیانی، رفیعی، اسماعیلی فر، و … عملکرد خوبی بوده ولی منتظر هستیم تا دو مهاجم تراز اول هم به تیم اضافه شود. در این صورت تیم تکمیل خواهد شد. البته باید این مهاجمان توانایی های بالایی داشته باشند تا پرسپولیس مشکلی در خط حمله نداشته باشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715264976 2022299

بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده

در این پست بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *