تیتر خبرها

پیشکسوت فوتبال: خانه‌تکانی اساسی در ترکیب تیم ملی به وجود آید!

مهدی مناجاتی سرمربی سال های دور تیم ملی می گوید فوتبال ایران در دوحه تحقیر شد.

مهدی مناجاتی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه با اشاره به شکست سنگین ایران مقابل انگلیس در اولین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: تیم ملی ایران در ادوار مختلف جام جهانی با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کرده اما مقابل هیچ حریفی این چنین دست و پا بسته نبود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی افزود: درست است که تیم ملی انگلیس یکی از تیم‌های برتر اروپا و جهان است اما نباید ۶ گل به ایران بزند! فاصله دو تیم اینقدر زیاد نیست.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد:

نمی‌دانم تیم ملی فوتبال ایران با چه تاکتیک و روشی مقابل حریف خود به میدان رفت؟‌ ایران چه برنامه‌ای داشت؟ این بازی یک فاجعه برای فوتبال ایران بود.

مناجاتی تصریح کرد:

ایران مقابل انگلیس حرفی برای گفتن نداشت. آمار بازی حکایت از این دارد که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه بسیار ضعیف ظاهر شدیم که هیچ توجیهی ندارد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:

دو بازی دیگر در جام جهانی پیش رو داریم اما اگر می‌خواهیم اتفاقات بازی با انگلیس رخ ندهد باید خانه‌تکانی اساسی در ترکیب تیم ملی به وجود آید.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب انگلیس شد. تیم ملی روز جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف ولز برود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *