پیشگویی قیمت دوج کوین و همکارانش!

Litecoin (LTC) و Dogecoin (DOGE) پتانسیل صعودی را نشان می دهند در حالی که شبکه TMS (TMSN) در پیش فروش منفجر می شود!

شایانیوز- در دنیای ارزهای دیجیتال، همیشه تحولات جدید و روندهای نوظهوری وجود دارد که باید مراقب آنها بود. Litecoin (LTC)، Dogecoin (DOGE) و TMS Network (TMSN) در حال حاضر سرفصل خبرها هستند. در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به این سه ارز دیجیتال و پیشرفت‌های اخیر آن‌ها خواهیم داشت.

حرکت صعودی برای لایت کوین (LTC) با وجود کاهش اخیر قیمت

لایت کوین (LTC) یک ارز دیجیتال است که از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک گزینه پرداخت سریع، ایمن و کم هزینه مورد توجه قرار گرفته است. بنیاد لایت کوین اخیرا بیان کرده است که سختی استخراج پلتفرم آنها به رکورد جدیدی دست یافته است. نمودار Coinwarz افزایش در هش ریت شبکه Litecoin (LTC) را در هفته گذشته نشان می دهد زیرا سطح دشواری افزایش می یابد. این افزایش نرخ هش نشان دهنده هجوم ماینرهای جدید به شبکه است که احتمالاً به دلیل اقدام اخیر قیمت لایت کوین (LTC) است که به نفع گاوها بوده است.

در حالی که قیمت لایت کوین (LTC) امروز در منطقه ۸۲.۰۴ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۰۳ درصد کاهش یافته است، تجزیه و تحلیل عملکرد ۷ روزه آن نشان دهنده یک حرکت صعودی است. علاوه بر این، TVL افزایش یافت در حالی که عملکرد روی زنجیره صعودی به نظر می‌رسید، که نشان می‌دهد چشم‌انداز لایت کوین (LTC) در حال حاضر مثبت است. به طور کلی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد لایت‌کوین (LTC) و پیشرفت‌های اخیر آن را تبدیل به ارز دیجیتالی برای تماشا در ماه‌های آینده کرده است.

جامعه قوی Dogecoin (DOGE) نمی تواند به آن کمک کند تا ارزش خود را در بازار ارزهای دیجیتال حفظ کند.

دوج کوین (DOGE) یک میم کوین است که در سال ۲۰۱۳ توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر به عنوان تقلیدی از بیت کوین (BTC)، اولین ارز دیجیتال ایجاد شد. لوگوی سگ شیبا اینو ممکن است توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده باشد که منجر به محبوبیت اولیه Dogecoin (DOGE) شده است. با این حال، تایید ایلان ماسک بود که به افزایش ارزش Dogecoin (DOGE) کمک و توجه میلیون‌ها نفر را به خود جلب کرد.

با وجود اینکه دوج کوین (DOGE) یک میم کوین است، به دلیل سابقه طولانی و سرگرم کننده خود به یکی از رایج ترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل شده است. این منجر به ایجاد یک جامعه قوی و اختصاصی شده است، اما برای حفظ ارزش آن کافی نبود. در حال حاضر، قیمت زنده Dogecoin (DOGE) 0.073089 دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۹۵ درصد کاهش داشته است.

برای افزایش، قیمت Dogecoin باید در شتاب بهبود باقی بماند در حالی که فروشندگان کوتاه مدت در حال نزدیک شدن به کوتاه کردن بازار ارز دیجیتال DOGE هستند. پیش‌بینی قیمت Dogecoin به دلیل فعالیت نهنگ‌ها، مشکلات پایداری را برای رمزارز DOGE نشان می‌دهد.

معرفی شبکه TMS (TMSN): یک پلتفرم غیرمتمرکز طراحی شده برای ساده کردن زندگی معامله‌گران

شبکه TMS (TMSN) با پلتفرم جدید خود پیشتاز است و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا فوراً واریز و برداشت کنند، معاملات امن انجام دهند و به بازار گسترده‌تری دسترسی داشته باشند. برخلاف سایر پلتفرم‌های معاملاتی، شبکه TMS (TMSN) با ارائه سواد مالی برای کمک به آنها در تصمیم‌گیری آگاهانه، راه‌حل منحصربه‌فردی را برای بسیاری از چالش‌هایی که معامله‌گران با آن روبرو هستند ارائه می‌دهد.

آنچه شبکه TMS (TMSN) را متمایز می کند، رشد قابل توجه آن است، با افزایش ۱۱۰۰ درصدی از زمان راه اندازی، در حالی که سایر قیمت های توکن در حال کاهش هستند. پلت فرم معاملات غیرمتمرکز و مدل تقسیم درآمد، نیروی محرکه موفقیت شبکه TMS (TMSN) در این مرحله دشوار است.

محبوبیت چشمگیر شبکه TMS (TMSN) با پیش فروش موفقیت آمیز مرحله ۱ آن، که فراتر از انتظارات بود و ۵۰۰ هزار دلار افزایش داد، مشهود است. شبکه TMS (TMSN) در حال حاضر در مرحله پیش فروش مرحله ۲ است و تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار با قیمت توکن ۰.۰۳۸ دلار افزایش داده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که شبکه TMS (TMSN) در این بازار نزولی کریپتو به برتری خود ادامه خواهد داد زیرا معامله‌گران از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پلتفرم قدردانی می‌کنند. بنابراین، اعتماد به شبکه TMS (TMSN) در این زمان دشوار برای بازار ارز دیجیتال یک انتخاب هوشمندانه است.

هر کسی که کنجکاو است این کار را انجام دهد و از توکن شبکه TMS (TMSN) به عنوان پوششی در برابر بازار در حال سقوط استفاده کند، می تواند با استفاده از پیوندهای زیر این کار را انجام دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1980900

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت ۸ افعی تهران ) حجم رایگان

در این پست دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت ۸ افعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *