پیشگویی و سیگنالی متاثر از بیت کوین!

بازار ارزهای دیجیتال اخیراً عملکرد خوبی داشته است و بسیاری از مردم به آن خوش بین هستند

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال اخیراً عملکرد خوبی داشته است و بسیاری از مردم به آن خوش بین هستند. بیت کوین، با ارزش ترین ارز دیجیتال، در سال جاری تقریباً ۷۰ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر بیش از ۲۸۰۰۰ دلار ارزش دارد که در ماه مارس شاهد افزایش حدود ۲۰ درصدی بود که بزرگترین افزایش از ژانویه ۲۰۲۳ بود. از هم اکنون، ارزش بازار جهانی کریپتو ۱.۱۷ تریلیون دلار است که ۱.۰۹ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

ولی به نظر می رسد  قیمت بیت کوین از منطقه ۲۸۸۰۰ دلاری در حال کاهش است. اگر حرکتی قطعی به زیر سطح حمایت ۲۷۵۰۰ دلاری انجام شود، بیت کوین می تواند شاهد افزایش شتاب نزولی باشد. کریپتوکارنسی توانست از سطح مقاومت ۲۸۵۰۰ دلار بالاتر برود، اما برای رسیدن به سطوح ۲۸۸۰۰ و ۲۹۰۰۰ دلار در تلاش است.

مقاومت فوری در اطراف سطح ۲۷,۸۲۰ دلار، نزدیک به سطح ۲۳.۶% فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان ۲۸,۵۹۵ دلار به سمت پایین ۲۷,۵۷۸ دلار قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی در اطراف منطقه ۲۸,۱۰۰ دلار نزدیک به سطح ۵۰% فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان ۲۸,۵۹۵ دلار به سمت پایین ۲۷,۵۷۸ دلار است.

اگر قیمت بیت کوین نتواند از مقاومت ۲۸۱۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. پشتیبانی نزولی فوری حدود ۲۷۶۰۰ دلار است. حمایت عمده زیر نزدیک به منطقه ۲۷۵۰۰ دلاری می باشد. اگر قیمت به زیر سطح حمایت ۲۷۵۰۰ دلاری سقوط کند، می تواند باعث کاهش جدید شود. حمایت اصلی بعدی در حدود سطح ۲۷۰۰۰ دلار  که در ریزش به زیر آن قیمت ممکن است سطح ۲۶۶۰۰ دلار را آزمایش کند.

Fs1pzGJaYAEYMpj

با این حال، افزایش فعلی در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توان به بحران جاری بانکی نسبت داد، که باعث شده فدرال رزرو از افزایش نرخ‌ها عقب نشینی کند. وقتی نرخ بهره بالاست، سرمایه گذاران تمایل دارند از دارایی های پرخطر مانند ارزهای دیجیتال اجتناب کنند. با این حال، با کاهش نرخ بهره، افراد بیشتری به سرمایه گذاری در بیت کوین فکر می کنند. به طور کلی، سرمایه گذاران تمایل دارند در مواقع عدم اطمینان مالی یا بی ثباتی در بانکداری سنتی به جایگزین هایی مانند ارزهای دیجیتال روی آورند تا امنیت و ثبات مالی خود را تضمین کنند. این امر برای مردم جایگزینی برای سیستم بانکداری سنتی برای حفظ استقلال مالی خود فراهم می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *