پیش بازی سپاهان – فولاد؛ نبرد مورایس با شاگرد کی روش!

trwhw56i

سپاهان و فولاد در یک دیدار حساس در خوزستان به مصاف هم می روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و در هفته چهارم مسابقات، سپاهان و فولاد به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته‌ چهارم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان – فولاد

تاریخ و زمان: چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰

مکان: ورزشگاه فولادشهر

داوران: علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی، علی‌اکبر نوری و مهدی اجاقی / ناظر: حسین نجاتی

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حال حاضر با هفت امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران است. ژوزه مورایس در بدو حضور در لیگ ایران با سپاهان نمایش های خوبی داشته است و در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است و صدرنشین لیگ است. سپاهان در هفته اول موفق شد در ورزشگاه آزادی از سد استقلال و ریکاردو ساپینتو بگذرد. هفته دوم رقیب سپاهان، نساجی بود که این تیم نیز برابر آنها موفق نبود و ۲-۱ شد. اما در هفته سوم مقداری شرایط تغییر کرد و سپاهان برابر گل گهر سیرجان به تساوی رسید. حالا مورایس و شاگردانش به دنبال آن هستند تا در بازی پیش رو که بازی سختی نیز محسوب می شود، از سد نکونام بگذرند تا شرایط خوب شان را ادامه دهند.

در سوی مقابل فولاد خوزستان قرار دارد. فولاد هم اکنون پنج امتیاز دارد و تیم پنجم لیگ است. نکونام و شاگردانش فصل را از نبرد با نفت آبادان شروع کردند و به تساوی دست یافتند. سپس آنها در هفته دوم به مصاف با پرسپولیس در یک بازی پر حاشیه پرداختند که آن مسابقه نیز با نتیجه مساوی تمام شد. اما در هفته سوم، آنها دریک بازی تماشایی موفق به شکست تراکتور شدند تا پنج امتیازی شوند. به نظر شرایط فولاد با گذشت لیگ روز به روز بهتر می شود اما در هر حال رقیب فعلی آنها سپاهان است. تیمی که مثل فولاد تیمی مدعی و پر مهره به شمار می رود.

بدون شک فردا در فولادشهر شاهد یک بازی نزدیک و زیبا میان این دو تیم خواهیم بود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *