تیتر خبرها

پیش بینی اسطوره رئال از نتیجه بازی مکزیک و آرژانتین!

اسطوره فوتبال مکزیک اعتقاد دارد که امشب آرژانتین با شکست ۱-۰ از جام جهانی حذف خواهد شد.

امشب در یکی حساس‌ترین بازی‌ها، تیم های آرژانتین و مکزیک به مصاف هم خواهند رفت و این بازی برای آلبی‌سلسته بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پس از شکست غیرمنتظره برابر عربستان در بازی نخست، یاران مسی راهی جز پیروزی برابر مکزیک ندارند و شکست قطعا کارشان را تمام خواهد کرد.

rkpacezl

هوگو سانچز، ستاره سابق فوتبال مکزیک و باشگاه رئال مادرید، در مصاحبه با مارکا گفت که مکزیک برنده خواهد شد:«بازی واقعا سختی است چون برای آرژانتین راهی جز پیروزی باقی نمانده و هر کاری برای رسیدن به برد خواهند کرد.  البته این برای مکزیک هم فرصت بزرگی است تا از روحیه پایین آرژانتین پس از شکست از عربستان بهترین استفاده را ببرد.»

chnb4lr1

سانچز ادامه داد:«برای ما مساوی هم نتیجه خوبی است ولی آرژانتین فقط برد می خواهد. همین باعث می شود تا با استرس زیاد وارد زمین شوند و ما باید از این قضیه استفاده کنیم. فکر می کنم ۱-۰ برنده شویم و دوست دارم این نتیجه پایانی باشد. امیدوارم مربی الکس وگا را امشب به عنوان ۹ کاذب در مرکز زمین استفاده کند چون به نیروی بیشتری در خط میانی نیاز داریم. باید کنترل بازی را در دست بگیریم و من خوشبینم که آرژانتین را با لیونل مسی حذف کنیم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *