پیش بینی بازار بورس یک شنبه ۵ تیر ۱۴۰۱

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ همراه با وضعیت بورس امروز شنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۱ که در زیر از نظرتان می گذرد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۸۵درصد افت داشت، اما شاخص هم‌وزن ۰.۱درصد صعود کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صفحه اقتصاد، در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت ۱۳هزار و ۵۹واحدی (۰.۸۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۱درصدی مواجه شد.

بورس

آخرین قیمت ۸۳ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۵۹ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز در حدود ۳۰۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به چهار هزار میلیارد تومان رسید.

و اما وضعیت بازار بورس فردا یکشنبه ۵ تیر ماه ۱۴۰۱ چه می شود؟ 

اغلب کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه بر این باورند که روند منفی بازار بورس ادامه دار نخواهد بود. چراکه اکنون شاهد افزایش قیمت کامودیتی‌ها، تورم، افزایش قیمت دلار و… هستیم و تجربه ثابت کرده که بازار بورس به رشد قیمت دلار با یک تاخیر زمانی ۶ ماهه واکنش مثبت نشان خواهد داد.

مشکلی کنونی بازار سرمایه کمبود نقدینگی و بی اعتمادی سهامداران است و گرنه سهم ارزنده در بازار بسیار است. رشد و صعود بازار سرمایه در فصل تابستان و هفته‌های پیش‌رو با آهنگ و روندی ملایم خواهد بود و نباید انتظار رشد شارپی تا شاخص یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی را داشت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715264976 2022299

بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده

در این پست بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *