پیش بینی بسیار مهم برای قیمت دوج کوین!

Dogecoin (DOGE) می تواند به زودی از یک خط مقاومت نزولی کوتاه مدت خارج شود.

شایانیوز- قیمت Dogecoin (DOGE) می تواند به زودی از یک خط مقاومت نزولی کوتاه مدت خارج شود. اگر در انجام این کار بسیار موفق باشد، می تواند یک بازگشت صعودی بلندمدت را نیز تجربه کند. قیمت DOGE از ماه می ۲۰۲۱ که به بالاترین قیمت ۰.۰۷۳ دلار رسید، که در حال کاهش است. این کاهش یک خط مقاومت نزولی را دنبال کرده است. تا کنون، DOGE شش تلاش ناموفق داشته تا منطقه (نماد قرمز) را بشکند. بنابراین، با توجه به اینکه دوج کوین با هر بار لمس این خطوط ضعیف‌تر می‌شوند، انتظار می‌رود که قیمت توکن سقوط کند.

آخرین تلاش برای شکست در ۴ اکتبر رخ داد. قیمت DOGE در ۱۵ ژوئن به پایین ترین سطح سالانه ۰.۰۴۹ دلار رسید.جنبش هفتگی RSI نیز از احتمال شکست حمایت می کند. این شاخص مقدار بسیار قابل توجهی از واگرایی صعودی ایجاد کرده است. علاوه بر این، خط روند واگرایی هنوز دست نخورده است و از احتمال شکست حمایت می کند.

از آنجایی که این خط بیش از یک سال است که شکل گرفته است، شکست بالای آن می تواند سرعت افزایش را تا حد زیادی تسریع کند.اینکه آیا قیمت DOGE به زیر ناحیه افقی ۰.۰۵۸ دلار سقوط کند یا در عوض از خط مقاومت نزولی خارج شود، احتمالاً جهت روند آینده را تعیین می کند. با توجه به خوانش های صعودی از بازه زمانی هفتگی، احتمال شکست بسیار بیشتر است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *