پیش بینی دقیق آینده دوج کوین!

چه اتفاق مهمی برای دوج کوین دارها افتاده؟قیمت Dogecoin در ۲۴ ساعت گذشته به سختی تغییر کرده است…

شایانیوز- قیمت Dogecoin در ۲۴ ساعت گذشته به سختی تغییر کرده است و قیمت فعلی آن ۰.۰۸۸۴۱۰ دلار است که نشان دهنده افزایش ۷.۵ درصدی در هفته گذشته است. همچنین در ماه گذشته افزایش ۲ درصدی را نشان می‌دهد، به طوری که DOGE در این دوره از ایلان ماسک برای افزایش کمک می‌گرفت. قیمت Dogecoin تاکنون واکنش چندانی نسبت به گزارش‌های دیروز مبنی بر انتقال بیش از ۲.۷۵ میلیون دلار توکن از چندین آدرس به یک کیف پول واحد نشان نداده است. این می تواند نشان دهنده یک نهنگ برای فروش دارایی های خود در Dogecoin باشد، در حالی که نهنگ های دیگر نیز مقادیر زیادی از توکن را در هفته های اخیر جابجا کرده اند.

پیش‌بینی قیمت Dogecoin در حالی که نهنگ DOGE میلیون‌ها توکن را به کیف پول ناشناخته منتقل می‌کند. شاخص های DOGE نسبتا امیدوار کننده به نظر می رسند، حتی اگر در حال حاضر بتوان آنها را به هر دو شکل تفسیر کرد. شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) پس از سقوط به ۴۰ در اوایل ماه، به بالای ۵۰ رسیده است، نشانه ای از این که در حال بازیابی مقداری حرکت است.

از سوی دیگر، میانگین متحرک ۳۰ روزه توکن (قرمز) از صعود به بالای ۲۰۰ روزه (آبی) خود متوقف شده است و نشان می دهد که به دلیل روند نزولی باشد. فعالیت اخیر نهنگ ها تا حدودی این سوء ظن را تأیید می کند. دیروز، یک دارنده بزرگ، حدود ۳۱،۱۵۸،۳۹۰ DOGE (در حال حاضر به ارزش حدود ۲.۷۵ میلیون دلار) را از چندین آدرس به یک کیف پول منتقل کرد.

تا کنون، این مقدار DOGE جابجا نشده است، اما نقل و انتقالات از نهنگ های دیگر در روزهای اخیر این ترس را تشدید می کند که سرمایه گذاران بزرگتر ممکن است خود را برای فروش آماده کنند. به عنوان مثال، در چهار ساعت گذشته، مجموعه نقل و انتقالات مشابهی به ارزش حدود ۲.۵ میلیون دلار مشاهده شد.با این حال، در حال حاضر، همانطور که توسط گزارش اخیر صرافی Changelly پیشنهاد شده است، هدف واقعی تر برای سال ۲۰۲۳ چیزی نزدیک به ۰.۱۳ دلار خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *