پیش بینی شیبااینو و دستاورد جدیدش!

شیبااینو در معیارهای معاملات بلندمدت چگونه رتبه‌بندی می‌شود؟

شایانیوز- شیبااینو از تحقیقات InvestorsObserver بر اساس الگوهای معاملاتی تاریخی امتیاز فنی بلندمدت حدود ۸۲ را ثبت و سیستم امتیازدهی اختصاصی حرکت قیمت را از ماه‌های اخیر تا یک سال ارزیابی کرده و سطوح حمایت و مقاومت توکن را تجزیه و تحلیل می‌کند، SHIB در حال حاضر امتیاز تجزیه و تحلیل تکنیکال بلندمدت نسبت به ۸۲ درصد ارزهای دیجیتال را در گردش دارد. این معیار رتبه بندی برای سرمایه گذاران نوع خرید و نگهداری که به دنبال رشد پایدار قوی در هنگام تخصیص دارایی های خود هستند، بسیار مفید است. توکن‌هایی با امتیاز فنی بلندمدت و کوتاه‌مدت می‌توانند به نشان دادن دارایی‌هایی که به کف رسیده‌اند کمک کنند و فرصتی به سرمایه‌گذاران «در قیمت پایین» می‌دهند.

قیمت معاملاتی فعلی ۰.۰۰۰۰۰۹۱۵۰ دلار برای SHIB حدود ۰.۰۰۰۰۰۲۴- دلار (۲۰.۸۲-٪) کمتر از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه است. در همین حال، SHIB 0.0000020 دلار (-۱۵۲۸۳۵۵۶۳.۲۶٪) بیت بالاترین و پایین ترین قیمت ۵۲ هفته ای خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۷۱۹۷ دلار و ۰.۰۰۰۰۴۴۸۳- دلار (-۱۸۵۲۶۲۳۸.۵۹٪) زیر قیمت بالای ۵۲ هفته ای ۷۰.۳۰.۳۰ دلار است. قیمت فعلی شیبا اینو نسبت به میانگین بلندمدت توکن‌ها در ۵۲ هفته، امتیاز فنی بلندمدت قوی ۸۲ را به کریپتو می‌دهد. حرکت قیمت و دامنه SHIB نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در این توکن بی‌طرف هستند.

اکنون ارزش بازار شیبا اینو ۵,۰۲۳,۸۹۴,۴۵۶.۰۸ دلار است و میانگین حجم روزانه نسبتاً بالایی با ۲۵۰,۰۷۲,۹۵۰.۸۷ دلار در فریم ۲۴ ساعته دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم SHIB با ۸۹,۹۹۸,۸۰۵.۸۰ مبادله کمتر از میانگین هفت روزه خود بوده است. تجزیه و تحلیل فنی Shiba Inu در سال گذشته منجر به دریافت امتیاز فنی بلندمدت ارز دیجیتال شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *