پیش بینی قیمت دوج کوین،بایننس و…(۲۲مرداد)

Dogecoin

بازار ارزهای دیجیتال با اندکی نوسان مواجه شده است زیرا….

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال با اندکی نوسان مواجه شده است زیرا اکثر توکن ها اکنون در محدوده قرمز قرار دارند.

ارزدیجیتال

بیت کوین BTC/USD

 قیمت بیت کوین (BTC) در روز گذشته بیش از ۲ درصد کاهش یافته است.در بازه زمانی روزانه، بیت کوین (BTC) به کمتر از ۲۴۰۰۰ دلار رسیده است. شواهد نشان می دهد که خرس‌ها نسبت به گاوها در بازار قوی‌تر هستند،که حجم خرید نیز کم است.با این حال، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالاتر از سطح ذکر شده بازگردانند، شانس خوبی برای مشاهده منطقه ۲۴۸۰۰ دلار برایشان پیش خواهد آمد.بیت کوین در زمان انتشار این خبر با قیمت ۲۳۹۸۳ دلار وارد معامله شد.

کاردانو ADA/USD Cardano

کاردانو(ADA) کمتر از بیت کوین از دست داده است.کاردانو در نزدیکی سطح مقاومت در ۰.۵۴۷۲ دلار معامله می شود و دارد قدرتی برای یک حرکت تند جمع آوری می کند. اگر شمع روزانه بالای ۰.۵۴ دلار بسته شود، ممکن است پیش نیازی برای یک روند صعودی میان ترم به منطقه ۰.۵۶-۰.۵۷ دلار برای هفته آینده باشد. ADA در زمان انتشار با قیمت ۰.۵۳۱۳ دلار وارد معامله شد.

 بایننس BNB/USD (BNB)

توکن بایننس تقریباً به اندازه Cardano (ADA) کاهش یافته است.بایننس کوین (BNB) پس از شکست کاذب در سطح ۳۳۶.۳ دلار در حال معامله است. با این حال، اگر گاوها بتوانند نرخ را بالای ۳۲۰ دلار نگه دارند، این امکان وجود دارد که به زودی شاهد آزمایش مجدد منطقه مقاومت باشیم. BNB در زمان انتشار با قیمت ۳۲۳.۵ دلار معامله در حال معامله بود.

دوج کوین DOGE/USD DOGE

دوج کوین از این قاعده مستثنا نیست و ۱.۵۱ درصد کاهش یافته است.علیرغم کاهش امروز، DOGE نه صعودی و نه نزولی است زیرا قیمت از سطوح مهم خود فاصله دارد. حرکت صعودی بیشتر تنها زمانی امکان پذیر است که نرخ به ۰.۰۷۶ دلار در نمودار روزانه نزدیک شود و بالای آن ثابت شود. DOGE در زمان انتشار با قیمت ۰.۰۷۰۹۴ دلار درحال معامله بود.

شیبااینوSHIB/USD SHIB

شیبا با تغییر قیمت -۰.۸۸ درصد بهتر از DOGE به نظر می رسد.SHIB شانس بیشتری نسبت به DOGE برای صعود دارد زیرا نرخ پس از شکست کاذب خود به سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۲۹۷ دلار باز می گردد. در مجموع، بسته شدن بالای منطقه ۰.۰۰۰۰۱۲۵۰ دلار می تواند به زودی رشد چشمگیری ایجاد کند. SHIB در زمان انتشار با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۴۲ دلار معامله درحال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999786

دانلود قسمت ۸ سریال اکازیون (اکازیون قسمت ۸ هشتم) کامل و حجم رایگان

در این پست دانلود قسمت ۸ سریال اکازیون (اکازیون قسمت ۸ هشتم) کامل و حجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *