پیش بینی قیمت سال های در انتظار شیبااینو!

صرافی ارزهای دیجیتال که اکنون ورشکسته شده است، بدون شک تأثیر قابل توجهی بر توکن شیبا اینو (SHIB) داشته است…

شایانیوز- صرافی ارزهای دیجیتال FTX که اکنون ورشکسته شده است، بدون شک تأثیر قابل توجهی بر توکن شیبا اینو (SHIB) داشته است. این ارز با ارزش بازار کمی بیش از ۵ میلیارد دلار، چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ که SHIB دومین memecoin محبوب امروزی است. صرافی ورشکسته کریپتو FTX امسال زمستان دیگری برای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. شیبا اینو علیرغم اینکه در دوره قبل عملکرد خوبی داشت، با از دست دادن تقریباً ۹۰ درصد از قیمت بالای تاریخی خود اکنون دست و پا می‌زند. از سوی دیگر، فعال ترین انجمن رمزنگاری در توییتر، نسبت به آینده توکن خوشبین است.

بر اساس گزارش ها، WhaleStats نشان داد که ۵۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم دارای ارزش ۷۵.۲۸ میلیون دلار از این memecoin هستند. با این حال، SHIB نتوانسته است انتظارات این سرمایه گذاران را برآورده کند. در زمان نگارش این مقاله، SHIB دارای ارزش بازار ۵.۳۸ میلیارد دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۹۴ میلیون دلار بود. شیبا اینو، توکنی است که از آن زمان به محبوبیت آن افزوده شده است، در سال ۲۰۲۰ توسط یک کارآفرین فناوری ناشناس راه اندازی شد. ایلان ماسک و ویتالیک بوترین، هر دو میلیاردر فناوری، این پروژه را ستایش کرده اند. Shiba Inu در جذب افرادی که قبلاً Dogecoin را از دست داده بودند، موفق بوده است. سرمایه گذارانی که به دنبال پیوستن به این توکن هستند، محبوبیت memecoin ها را افزایش داده اند، که به نظر می‌رسد قرار نیست جدی گرفته شوند. شیبا اینو به عنوان یک اخلالگر در مدیریت و عملیات شناخته شده است. این شرکت با عرضه یک کوادریلیون آغاز شد. بنیانگذار آن ریوشی ابتدا ۵۰ درصد را در Uniswap قفل کرد و سپس ۵۰ درصد دیگر را ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم سوزاند.

سپس در سال ۲۰۲۱، بوترین تصمیم گرفت ۹۰٪ از دارایی های شیبا اینو خود را بسوزاند و بقیه را به خیریه ها اهدا کند. او قبلاً توکن‌های SHIB به ارزش ۱ میلیارد دلار را به صندوق امداد COVID-19 برای هند، CryptoRelief اهدا کرده بود. او گفت که این تنها راهی است که می تواند از خوانده شدن معاملاتش در شیبا اینو به عنوان کنش جلوگیری کند.در طول شکوفایی کریپتو در سال ۲۰۲۱، قیمت SHIB به افزایش خود ادامه داد و در اواسط ماه مه به ۰.۰۰۰۰۳۵۰۳ رسید. هنگامی که در سپتامبر ۲۰۲۱ در صرافی ارز دیجیتال Coinbase فهرست شد، قیمت آن بیش از ۳۴ درصد افزایش و در اواخر اکتبر ۲۰۲۱ به ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار ATH دست یافت. با این حال، آلتکوین قبل از آوریل ۲۰۲۲ در صرافی فهرست نشده بود. این افزایش همچنین منجر به پذیرش انبوه آن توسط بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال شد.با سقوط بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، قیمت بازار SHIB نیز به کاهش ادامه داد.ار قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶ در آوریل ۲۰۲۲، تا اواسط ژوئن ۲۰۲۲ به کمتر از ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار رسید. از آن زمان تاکنون، به اندازه کافی خوب عمل نکرده است. همانطور که گفته شد، در زمان انتشار، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۲۱ دلار معامله در حال معامله بود. که ارزش بازار SHIB به طور گسترده ای منعکس کننده قیمت آن در طول تاریخ آن بود. در طول دوره رمزنگاری سال ۲۰۲۱، ارزش بازار آن تا پایان اکتبر ۲۰۲۱ به ۴۱ میلیارد دلار رسید. در هیچ مقطع زمانی در سال ۲۰۲۱ ارزش بازار SHIB کمتر از ۱۶.۵ میلیارد دلار نبود که در طول سقوط سه ماهه دوم ۲۰۲۲، ارزش بازار آن حتی به زیر ۴.۵ میلیارد دلار در اواسط ژوئن کاهش یافت.

در حال حاضر، ارزش بازار آن کمی بالاتر از ۵.۳۸ میلیارد دلار است که آن را سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار می کند. همراه با DOGE، SHIB مسئول سیل از میم کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت شیبا، کینگ شیبا و بیبی دوج بوده است.بااین اوصاف پیش بینی های زیادی از روند شیبااینو شده است که مشخص نیست کدام یک درست است.قبل از هر چیز، باید درک کنیم که پیش‌بینی‌های بازار تحلیلگران مختلف به طور گسترده‌ای متفاوت است. در بسیاری از موارد، این پیش‌بینی‌ها اشتباه خواهند بود، زیرا تحلیلگران همیشه نمی‌توانند رویدادهایی مانند بحران‌های سیاسی یا محیطی را پیش‌بینی کنند. عاقلانه است که یک سرمایه گذار قبل از سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال، به ویژه رمزارزی پر نوسان مانند SHIB، تحقیقات خود را انجام دهد. 

به عنوان مثال، یک پست وبلاگ Changelly ادعا کرد که پس از مطالعه قیمت‌های SHIB و نوسانات بازار، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که SHIB می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۵۰۴۸ دلار و به پایین ۰.۰۰۰۰۴۱۸۳ دلار برسد از طرفی Telegaon موافقت کرد و دریافت که به گفته برخی از کارشناسان رمزنگاری، قیمت Shiba Inu Coin می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به یک ATH جدید برسد.در صورتی افزایش می‌یابد که در سال جاری به اندازه کافی سوزانده شود، اما چندان امیدوار به افزایش قیمت آن در سال ۲۰۲۲ نیستند. آنها حداکثر و حداقل قیمت SHIB را به ترتیب ۰.۰۰۰۱۹۲۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۹۸۳۹ دلار پیش بینی می کنند که میانگین قیمت آن حدود ۰.۰۰۰۱۱۵۲ دلار پیش بینی شده بود.

پست وبلاگ Changelly همچنین اشاره کرد که در سال ۲۰۳۰، SHIB با قیمت متوسط ​​۰.۰۰۰۳۰۹۲۱ دلار معامله می شود. حداکثر و حداقل قیمت آن به ترتیب ۰.۰۰۰۳۵۶۴۹ دلار و ۰.۰۰۰۲۹۸۵۷ دلار خواهد بود. ROI بالقوه برای SHIB در سال ۲۰۳۰ ۲۸۷۸٪ پیش بینی می شود. اکنون، دلیل خوبی برای این باور وجود دارد که چرا قیمت SHIB ممکن است در نمودارها افزایش یابد. به عنوان مثال، به گفته بسیاری، اگر کاربران به اندازه کافی توکن بسوزانند، مقبولیت یک ارز دیجیتال افزایش می یابد. همانطور که گفته شد، توکن میم باید موارد استفاده متفاوتی را نیز پرورش دهد. مشکل این است که همه با توکنی مانند DOGE و SHIB موافق نیستند.

برای مثال، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، معتقد است که این کلاس دارایی برای بازار در کل خوب نیست. در واقع، اغلب این حدس زده می شود که این دارایی ها بخشی از یک حباب هستند. در ماه آوریل، Finder گروهی متشکل از ۲۶ متخصص را مورد بررسی قرار داد که تصویری نسبتاً غم انگیز را برای آینده توکن Shiba Inu پیش بینی کردند. آنها پیش بینی کردند که میانگین قیمت SHIB در سال ۲۰۳۰ به ۰.۰۰۰۰۰۰۳۲۵ دلار خواهد رسید. دیمیتریوس سالامپاسیس که به جای اکثریت اعضای میزگرد صحبت می کرد، ادعا کرد: من معتقدم که تمام این توکن‌های شوخی ناپدید می‌شوند و فضایی برای نوآوری‌های واقعی و دارایی‌های رمزنگاری‌شده باقی می‌مانند که می‌توانند موارد استفاده مناسب را ارائه دهند.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *