پیش‌ بینی پیشکسوت آبی ها از سه دیدار نخست استقلال در لیگ

1659614649 956 استقلال

محمد نوری پیشکسوت استقلال در مورد کار سخت ساپینتو برای هدایت استقلال صحبت کرد.

محمد نوری درخصوص بازی‌های استقلال در شروع فصل اظهار کرد: چهار-پنج هفته ابتدایی لیگ برتر برای استقلال مناسب است. سپاهان اولین حریف استقلال در لیگ برتر است و با توجه به این که این تیم هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده، شاگردان ساپینتو می‌توانند سه امتیاز اول را کسب کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی افزود: ملوان و مس کرمان با توجه به اینکه از لیگ آزادگان تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند، رقیبان ناشناخته و سرسختی برای استقلال بوده و از سپاهان خطرناک‌تر خواهند بود و نباید چنین تیم‌هایی را دست کم گرفت.

نوری تصریح کرد: ساپینتو به عنوان یک مربی خارجی، انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌های فنی‌اش را نشان دهد و امیدوارم که در استقلال به موفقیت برسد چرا که استقلال تیمی است که ما جوانی‌مان را در آن سپری کردیم و با بردهایش می‌خندیم و با شکست‌هایش ناراحت می‌شویم.

وی تاکید کرد: استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبروست اما بازیکنانی را در این پست در اختیار دارد که از نظر سبک فوتبالی شبیه به هم هستند و از دیدگاه من به یک بازیکن سرعتی نیاز دارد. پیمان بابایی فوتبالیست خوبی است و در تراکتور عملکرد خوبی داشت اما استقلال با همه تیم‌ها فرق دارد.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: ساپینتو زمانی هدایت استقلال را برعهده گرفت که یارگیری از سوی باشگاه انجام شده بود. افرادی به باشگاه مشاوره دادند و من و خیلی‌ها نمی‌دانیم چه کسانی هستند. البته با توجه به اینکه مربی دیر جذب شد، اگر در فصل نقل و انتقالات اقدامی نمی‌شد تیم عقب می‌افتاد.

وی گفت: استقلال به یک پلی‌میکر و وینگر چپ سرعتی و تکنیکی نیاز دارد و باید هر چه سریع‌تر این نفرات جذب شوند تا تیم پرقدرتی داشته باشیم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *