پیغام عقاب آسیا از آمریکا برای تیم پرسپولیس + عکس

در این پست پیغام عقاب آسیا از آمریکا برای تیم پرسپولیس + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

عکس/ پیغام عقاب آسیا از آمریکا برای تیم پرسپولیس

احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی با انتشار استوری خاصی در اینستاگرام اش به طور ویژه از تیم پرسپولیس برای بازی فردا حمایت کرده است.

تیم پرسپولیس فردا در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

البته یکی از نکات عجیب این بازی که حتی باعث تعجب مسئولان النصر شده عدم حضور تماشگران در این بازی به دلیل آماده نبودن سکوهای ورزشگاه آزادی است.

با این حال در فاصله چند ساعت مانده به آغاز این بازی سرنوشت ساز اغلب پیشکسوتان پرسپولیس با منتشر کردن مطالبی در فضای مجازی به حمایتی همه جانبه از تیم محبوب شان پرداخته اند.

در همین رابطه احمدرضا عابدزاده ستاره قدیمی و مجبوب فوتبال کشور با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش در حمایت از پرسپولیس سنگ تمام گذاشته است.

او در این استوری اغراق آمیز تیم اسبق اش را شیران ایران زمین و نماد عشق غیرت نامیده است.

عکس/ پیغام عقاب آسیا از آمریکا برای تیم پرسپولیس

دیدار معنادار عقاب آسیا با ستاره قدیمی تیم ملی در اروپا

در روزهایی که گذشت نام احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ناخواسته در مقابل دوست و همبازی قدیمی‌اش یحیی گل محمدی قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که بهروز رهبری فرد در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد که دیگر هیچ رفاقتی با گل محمدی ندارد و از او بسیار دلگیر است.

پس از این موضوع بود که عقاب آسیا با انتشار یک استوری مبهم از تصویری مشترک با رهبری فرد در حالیکه او را در آغوش گرفته رونمایی کرد.

همین امر سبب شد که برخی رسانه‌ها اعلام کنند عابدزاده خودش را در مقابل سرمربی پرسپولیس قرار داده است.
اما بررسی ما نشان می دهد که مفهوم استوری دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران این بوده که او رهبری فرد را در این شرایط حساس به آرامش دعوت کرده است.

در همین خصوص حالا احمدرضا عابدزاده بی تفاوت به اخبار جنجالی اخیر با انتشاری تصویری از دیدار تازه اش با نعیم سعداوی همبازی قدیمی‌اش در تیم ملی رونمایی کرده است.

سعداوی که از مدافعان پیشکسوت و بی‌حاشیه فوتبال ایران است به همراه عابدزاده و دیگر ستاره‌های تیم ملی توانست به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه صعود کند.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *