تیتر خبرها

پیمان قاسم خانی و زنش چه تو حلق هم فیگور اومدن؛ ژل لبای خانم کل صورت آقاشووو گرفت!

پیمان قاسم خانی بازیگر ایرانی که بعد از طلاق با بهاره رهنما همسری جذاب و جوان اختیار کرد، حالا خانوم خانوما با شهرت آقاشون حسابی میتازونه!

شایانیوز- میترا ابراهیمی بازیگر نیست، حتی بلاگر و نقاش و موزیسین و … این ها هم نیست، اما هنرمندی مشهوره که به واسطه شوهر کردن مشهووور شده! این روزام که دیگه شوهر کردن شده راهی برای بالا رفتن و رسیدن به برخی از آرزوها! میترا خانوم ابراهیمی همسر جوان و جذاااب پیمان قاسم خانی بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانیه که میشه هَووی عزیز بهاره رخانوم رهنما! خیلی پیچیده شد؟ فیلم “سن پطرزبورگ” رو به یاد دارید؟ پیمان قاسم خانی اینجا هنوووز همسر بهاره بانو بود و هر دو هم در فیلم حضور داشتند و خب از اونجایی که خونوادگی تو کار طنز هستند حسابی به فیلم صفا داده بودند! اما پیمان قاسم خانی این روزها با همسر جدیدش میترا ابراهیمی خوشحال و بی حاشیه در حال زندگیه که خب میشه گفت یه وصلت برد برد بوده چون ایشون زن مردی معروف و محبوب و کابلد شده و اوشون هم یه خانوم جدید و خوشگل اختیار کرده!

پیمان+قاسمخانی

ژل  کیلویی میترا ابراهیمی که زد تو فاز پروتزیا و دافیا!

خب اگه از دنبال کنندگان فضای مجازی و گوگل و اینستاگرام باشید قطعا دیدین و شنیدین که بهلاه رهنما خیلی زود بعد از طلاقش با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و چند سالی هم با آقای مدیر زندگی کرد اما انگاری بخت یار نبود و این بازیگر مشهور سینمامون دوباره مجرد شد! حالا از این ها که بگذریم بهاره رهنما بعد از طلاق دومش به شدت تغییر روند در ظاهر و باطنش داده و حالا با لب هایی به شدت ژل زده و چشمانی بلفاروپلاسی شده و کلی پیرسینگ و تتو و … دیده میشه که اصلا جالب نیست!

از این طرف میترا ابراهیمی که چهره ای نچرال داره و خب چون سن و سالی نداره فیسش هنوز خوشگله و چین و چون خاصی پیدا نکرده، به همین جهت هنوز به سمت و سوی اینجور کارای خوشگلاسیون نرفته و اینطور که به نظر میاد طبیعی پسنده! البته همه این حرف ها تا جایی بود که عکس خانوم خانوما رو نشده بود و حالا با تصویری که در ادامه مشاده می کنید میشه شک کرد که انگاری ایشونم از ژل بدش نمیاد و دستی بر آتش برده!

mitra-ebrahimi-5

همسر پیمان قاسم خانی با زن ایشون شدن چه مشهور شد!!

یکی از مواردی که نظر خیلیا رو درباره زنِ پیمان قاسم خانی یعنی میترا ابراهیمی به سمت خودش جلب میکنه اینه که خانوم خانوما قبل از اینکه بخواد با پیمان خان ازدواج کنه اینقدر تو فضای مجازی فعال نبود و مدام در حال انتشار عکسای رنگ و وارنگ نبوده. ولی حالا خانوم دکتر ابرهیمی تبدیل شده به یک سوتون گنگ تو فضای مجازی که همه جوره سعی داره با تیپ و استایلاش یا حتی با فازای جورواجوری که در کنار همسر گرامیش میگیره به شهرت بیشتری برسه.

ogt

البته میترا خانوم هنوز از گرد راه نرسیده یهو واسه یک فستیوالی که در مونیخ برگزار شده بود و اینطوری که میگفتن برای یکی از فیلم های خانوم ابراهیمی به نام کامی بوده. همین قضیه باعث شد که نام میترا خانوم حسابی تو فضای مجازی بپیچه و بیشتر از قبل تبدیل شه به یک گنگ پر و پیمون!

dt

ورزش لب آبی زنِ پیمان قاسم خانی چه چشمگیر شد واسه فالوراش!

همونطور که در ابتدای متن گفتیم میترا ابراهیمی نیز از هنر دور نیست. خانوم خانوما فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی می باشد اما در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول هستش و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند. میترا ابراهیمی در کل شخصیت بی حاشیه ای داره اما مدتی پیش ویدیویی از خانوم دکتر منتشر شده که در کنار ساحل بدون حجاب در حال ورزش هستند و خب مشخصه این موارد اصلا برای اونها اهمیتی نداره و ضمن اینکه انتشار چنین ویدیوهای ورزشی به شدت میون چهره های مشهور ترند شده جوری که انگاری اگه کسی عقب بمونه باخته!

کمی بیشتر با میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است.

میترا ابراهیمی خبر ازدواج خود را با متنی بسیار جذاب اعلام کرد او در اینستاگرام خود نوشت:

“و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم….

امسال تولدی_دیگر بود”

268311_269

61ee3bb1620cf

و اما پیمان قاسم خانی و اختلاف سنی عجیب

پیمان قاسم خانی زاده ۳۰ دی‌ ماه ۱۳۴۴، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌ است. وی از همسر اولش دختری دهه هفتادی به نام پریا دارد. همچنین وی برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس نیز می باشد.

Peyman_GhASEMKhani_Paria

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *