تیتر خبرها

چالشی سخت پیش روی ساپینتو؛ دفاع ۳ نفره یا خطی؟

استقلال ژستد یامگا حسین زاده

ریکاردو ساپینتو پرتغالی برای انتخاب تاکتیک و سیستم بازی استقلال کار سختی را در ادامه کار خواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال پس از کش و قوس‌های فراوان با ریکاردو ساپینتو برای قبول هدایت این تیم به توافق رسید، اما‌ این مربی پرتغالی در اولین چالش خود با سیستمی که استقلال با آن خو گرفته باید دست و پنجه نرم کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان؛ استقلال پس از استراماچونی به سیستم ۳ دفاعه روی آورد و با اینکه محمود فکری و فرهاد مجیدی هم در مقاطعی به بازی با ۴ مدافع روی آوردند، اما سرانجام آبی‌ها با هدایت شماره ۷ محبوب خود با همان سیستم ۳ دفاعه به قهرمانی بدون شکست رسیدند و رکورد کمترین گل خورده را هم از خود بجای گذاشتند.

حال با این تفاسیر سوال اینجاست که آیا سرمربی پرتغالی استقلال هم ادامه دهنده راه فرهاد مجیدی خواهد بود یا سیستم پایه این تیم را تغییر می‌دهد.

در حال حاضر عارف غلامی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، رافائل داسیلوا مدافعان آبی‌ها هستند و احتمال بازگشت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند هم به این تیم وجود دارد.

با این نفرات به نظر می‌رسد ساپینتو هم وارث میراثی که از استراماچونی به یادگار مانده، خواهد بود، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

با این حال باید منتظر ماند و دید آبی‌ها با همان سیستم همیشگی در فصل بیست و دوم لیگ برتر کار را آغاز می‌کنند یا ساپینتو ریسک تغییر سیستم را به جان می‌خرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *