چالش شیرین یحیی گل محمدی برای خط هافبک پرسپولیس

سروش رفیعی کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و محمد عمری از جمله ستارگانی هستند که روی نیمکت پرسپولیس احتمالاً در مسابقه فردا حضور پیدا می‌کنند

یحیی گل‌محمدی با در اختیار داشتن هافبک‌هایی با توانمندی‌های مختلف، برای چینش ترکیب اولیه پرسپولیس دغدغه کمبود بازیکن را ندارد و همواره سعی کرده تا بتواند از میان گزینه‌های موجود، باتوجه به آرایش تیمش، ۴ گزینه برتر را انتخاب کرده و در ترکیب اصلی به میدان بفرستد. در دیدار اخیر مقابل صنعت‌نفت، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی ۲ هافبک دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت بودند و محمد عمری و مهدی ترابی هم در نقش وینگر کار خود را دنبال کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ گل‌محمدی در ۳ بازی اخیر هیچ‌گاه از یک ترکیب ثابت در میانه زمین استفاده نکرده و سعی داشته تا با انجام تغییر و تحولات، به آرایش ایده‌آل دست پیدا کند. هر چند که بعد از شکست برابر فولاد و متوقف‌شدن مقابل آلومینیوم اراک، پرسپولیس هفته گذشته در آبادان کامبک زد و توانست مقابل صنعت‌نفت به پیروزی برسد اما به‌نظر می‌آید که این پیروزی هم نمی‌تواند ثبات را به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بیاورد. 

در انتظار بازگشت «صادقی»

سعید صادقی سرشناس‌ترین غایب پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بوده است. صادقی بعد از درخشش در مقابل نساجی و ساخت یک گل، دچار آسیب‌دیدگی شد و در ۴ هفته اخیر ناکام در بازگشت به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت بود اما باتوجه به تمرینات بازتوانی انجام شده و حضوری فعال در تمرینات گروهی پرسپولیس، به‌نظر می‌رسد که ستاره شماره ۲۱ سرخ‌پوشان پایتخت مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

صادقی که بهترین نمایش خود را در تیم پرسپولیس، در بازی رفت مقابل هوادار به اجرا در آورد و توانست ۲ گل بزند، حالا برای دیدار برگشت مقابل این تیم آماده حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت است و به‌نظر می‌رسد در مسابقه فردا (دوشنبه) در ترکیب اولیه پرسپولیس حضور پیدا می‌کند و از میان مهدی ترابی و محمد عمری، یک بازیکن نیمکت‌نشین خواهد شد که به احتمال نیمکت‌نشینی عمری بیشتر به نظر می‌رسد.

نیمکت پرستاره و معمای «نعمتی»

سرمربی پرسپولیس اگر بخواهد در دوئل با هوادار از مربع سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و سعید صادقی در خط میانی استفاده کند و به مانند دیدار قبلی برابر صنعت‌نفت بازهم به دنبال استفاده از ۲ مهاجم تخصصی در ترکیب تیمش باشد، آنگاه نیمکتی پرستاره را در مقابل خود خواهد دید.

سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و محمد عمری از جمله ستارگانی هستند که روی نیمکت پرسپولیس احتمالاً در مسابقه فردا حضور پیدا می‌کنند. همچنین به این فهرست پرستاره می‌توان نام سیامک نعمتی را هم اضافه کرد که یک زمستان پرماجرا را گذراند اما در نهایت، با وجود آنکه در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار داشت، در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت باقی ماند. نعمتی در ۲ بازی اخیر جایی در فهرست تیمش نداشته و حالا هواداران پرسپولیس چشم‌انتظار چراغ سبز سرمربی تیم خود هستند تا بتوانند نام سیامک نعمتی را هم مجدداً در فهرست تیم‌شان ببینند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *